Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Sejny
1600 cm3
64 KM
0.00 s
samochód owy był spisany już na straty. Jednak ja- dzielny obrońca tego pięknego dużego wygodnego bolidu postanowiłem nie dać go rozebrać. Miałem zamiar go jak to teraz modnie sie nazywa "odrestaurować" no i poszło...
Początki były trudne. Jedyne co było w dobrym stanie to silnik (130tys). Najpierw poszła blacharka a puźniej inne elementy nadwozia no i zawieszenie. Pracy i nerwów było mnóstwo ale w końcu przywróciłem go do życia! i oto jest:)
Tuningu jako tak brak. Może sie nie nadaje może sie nadaje, ja wole jednak wierne odwzorowanie oryginalnego nadwozia podwozia itp. także raczej nic sie nie zmieni :) oprócz silnika, którego wymiane planuje na drugi rok.
jest jaki jest buczy brzęczy szumi ale kręci:) no i do tego 150 tyś bez poważniejszych napraw. najdroższa część- moduł zapłonu..(czy to można uznać pod kategorie silnik?) choć już chyba zbliża sie jego koniec... :(
Wszystko seryjne. Pasy, kierownica, dzwignia wszystko po lekkiej renowacji w super stanie.
Malować na różowo czy inny pstrokaty kolor nie zamierzam:)
Wymienione wszystkie płyny (most chodził już praktycznie na sucho...) cylinderki, szczęki, kołpaki:) (w tamte wpadały kamienie i strasznie to mnie denerwowało) drążki kierownicze, wachacze, itp itd. jednym zdaniem wszystko co wymagało wymiany.
Audio. Radio nieoryginalne(nie potrzebuje napisu sony zresztą szkoda mi kasy) firmy Dalco. Głośniki bodajże boshmanna w tylnej półce. Wszystko. Gra wystarczająco.
Wymiana silnika na przynajmniej 2 litrowy, zmiana szkrzyni biegów być może mostu to zależy od silnika. Jednym słowem totalna przeróbka ALE tylko wtedy gdy padnie obecny silnik a już bierze niestety ojel więc to kwestia czasu.
Plusy.
- przestronne wnętrze
- napęd na tylną oś( to też może być minus)
Minusy
- spalanie
- mała moc ?
- brak wspomagania
no niestety osiągnięciami nie moge sie pochwalić bo ich nie posiadam:)