facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 1999r

Oglądano już 18901 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    SeBa89

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Kozienice

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    86 KM

  • Max. moment obrotowy

    132 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    13.00 s

  • Opis

    Caro Plus 1,6 GSi rocznik 1999 jestem drugim wlascicielem przebieg 215 tys km bezawaryjny-wymieniane tylko podstawowe czesci i płyny wg zalecen producenta. Wygodny samochodzik.Czysty i zadbany.Oczywiscie bezwypadkowy.Chcialbym go zrobic na fabryczną pełną wersje wyposażeniową oprocz klimy.Aktualne wyposazenie:
    -wspomaganie kierownicy
    -elektryczne szyby przednie
    -elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    -centralny zamek
    -immobiliser
    (fabryczne FSO)
    -fotele Inter Groclin (obecnie powrót do seryjnych w stanie idealnym)
    -komplet owiewek Heko
    -fabryczne alufelgi Tip-Top piecioramienne 13"
    Pasonuje sie polską motoryzacją (FSOAK).

  • Tuning

    tylko fabryczne dodatki

  • Silnik

    Seryjny 1,6 na wtrysku wielopunktowym z LPG Bedini, cichy i ładnie sie zbiera choć mógłby miec te 100KM ale ogolnie nie jest zle.Spalanie na trasie: benzyna:8l/100km
    gaz 8-10l/100km

  • Wnętrze

    Seryjne w stanie idealnym.Podłokietnik środkowy dedykowany,podłokietniki drzwi z wersji Kombi.Piesek z kiwającą głową obowiązkowo :)

  • Zawieszenie

    Seryjne Przód: wahacze podwójne poprzeczne
    Tył: sztywny most, resory piórowe
    Tarcze hamulcowe ATM Mikoda nacinane i nawiercane

  • Car Audio

    Alpine CDE-9874R CD/MP3 4x45W
    głosniki przód 13cm
    +gwizdki w miejscu regulacji lusterek,
    tył 13cm + aktywna tuba basowa ,wszystko to napędza wzmacniacz Magnat Classic 360

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wiele mozna pisac.Zwraca na siebie uwage,ludzie pytaja czy na sprzedaz,czy niedawno wyprowadzony z salonu :)
    Oczywiscie wszystkie spoty i zloty miłośników FSO to zawsze jakas przygoda i pamiętna podróż.

  • Perspektywy

    Utrzymanie go w obecnym stanie.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Duzy wygodny i pakowny
    +tylny napęd :D
    +dobre wspomaganie kierownicy
    +tanie części
    +ładnie sie prezentuje-robi wrażenie na ulicy
    -niestety LPG ale co poradzic
    -przydałby sie mocniejszy silnik
    -za miękkie zawieszenie do szybszej jazdy po zakrętach wiekszosc tych aut jest zaniedbana i ludzie wola zachodnie 20 letnie i powypadkowe niz zadbanego Poloneza

  • Osiągnięcia

    -narazie 150km/h (na gazie) i sporo miejsca pod nogą
    na benzynie nie testowany-mysle ze ok 170 poleci :)
    -Uczestnictwo w zlocie z okazji 55 lecia FSO
    -I miejsce w IV Ogolnopolskim Zlocie Aut wyprodukowanych w FSO- Czerniewice 2008 w kategorii "Najcichsze auto"
    -120km/h na 3 biegu

  • Marzę o...

    Polonezie Coupe, Corvette
    lepszych polskich drogach i tańszym paliwie ,wznowieniu produkcji polskich aut :)
    spelnilo sie tez jedno z marzen o ktorym nie wspomnialem-stalem sie posiadaczem kolejnego Poloneza Plusa ,tym razem w wersji 1.4 GTi 16V o ktorym marzylem od dawna.Mozna o nim poczytac w profilu uzytkownika Witek2010,moze kiedys zaloze jego aktualny profil pod moim nickiem.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • Yamaha DT 125
  • Seat Toledo
  • Honda NSR 125
  • Yamaha AEROX
  • Aprilia RS 125

Co robią kierowcy na PJ