Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Kraków
1600 cm3
75 KM
0.00 s
Opel Astra 1.6 OHC na singlu, całe 75 kucy napędzane 4 biegową skrzynią manualną :) Ciągnie do przodu całkiem nieźle. Samochód po zakupie był totalną serią na wymalowanych pędzlem stalówkach. Od razu wziąłem się za wygląd :) na pierwszy strzał poszły lampy przód i tył. Mając już lampy z soczewką można było założyć Xenony. Przynajmniej jakoś to świeci a nie jak u ludzi z Xenami zakładanymi do zwykłych lamp :) Kolejnym problemem były koła, 17stki to zuo i taka astra wygląda jak wóz drabiniasty, 13stki malutkie więc zdecydowałem się na 15stki, po długich poszukiwaniach znalazłem w Krakowie za całe 200zł aluśki 7J Eta Beta Cora. Rant mają fajny tylko po co jak słońce jest tak wypuszczone pod dupne ET ;)
Kolejno Hammer look zmusił mnie do poszukiwania jakiś sprężyn. Trafiły się za 100zł niebieskie, po tym modzie zeszła jakieś 2 cm w dół, bez rewelacji ale jest ładniej :) Kolejno szukałem blendy na tylną klapę. Dużo bardziej poprawia estetykę samochodu. Wydech też zmieniłem na WM Sport (co to w ogóle jest?) Był błąd, buczy, ryczy a nie jedzie no ale na jakiś czas będzie musiał zostać :)
Seryjny 1.6 75KM + Stożek, jakiś WM czy coś, raczej nic nie daje ale fajnie brzmi ;) Wszystko współpracuje z 4 biegową skrzynią poprawiającą osiągi pojazdu ;)
Obecnie trwają poszukiwania Calibry 2.5 V6 jako dawcy ;)
Totalna seria :) nie planuje żadnych sportowych kierownic, mieszków i innych białych zegarów. To nie wygląda...
Niebieskie sprężyny obniżające o ok. 2-3 CM, ciężko zmierzyć :)
Ostatnio wymieniane wszystkie gałki, tulejki na SWAG'owskie ;)
Radio JVC CD/Mp3 z tragicznym brzmieniem dźwięku ale cóż. Jaka firma taki dźwięk ;)
Wzmacniacz NoName nie posiadający nawet regulacji bassu :) ale w połączeniu z 25cm i 30cm Prosoniciem umie potrzepać lusterkami :)
Dalej seria w drzwiach i piszczały koło gałek lusterek ;)
Każda jest pamiętna ;)
Ciężko stwierdzić ;)