facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Croma 2006r

Oglądano już 10758 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Croma »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    Luca

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Okolice Stolycy

  • Pojemność

    1900 cm3

  • Moc

    150 KM

  • Max. moment obrotowy

    320 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.60 s

  • Opis

    Chcę zaprezentować moje nowe toczydełko. Mam nadzieję, że godnie zastąpi Mondeo MKIII kombi. Jak na razie nie mam powodów do niezadowolenia.
    Nie zmienia to faktu, że ponad osiem lat obcowania z Mondeo (MKIII, a przedtem MKII) zapewniło temu modelowi miejsce w moim sercu i miłe wspomnienia.

  • Tuning

    Nie ma i nie będzie - jak w każdym moim aucie. Po prostu mnie to nie bawi.

  • Silnik

    Klekoczące "serducho" ze stajni JTDm generuje i całkiem przyjemnie oddaje swoją moc i moment. Dodatkowo (efekt wieloletnich, uważnych obserwacji tych silników) wydaje się być bardziej odporne na specyfikę naszego rynku paliw, niż konkurencja spod znaku CR.
    150 koni bardzo sprawnie porusza Cromę i zapewnia miłe wrażenia, przy dość umiarkowanym apetycie na paliwo.

  • Wnętrze

    Tu również widać efekty kompleksowego podejścia do firmowanego znanym nazwiskiem produktu.
    Twarde, trzeszczące, "nieprzyjemne" plastiki i marnej jakości tkaniny oraz inne materiały wykończeniowe to już przeszłość. Nowe Fiaty mogą śmiało stawić czoła swoim konkurentom, zapewniają kierowcy i pasażerom sporą dawkę komfortu.
    Wnętrze auta pozwala na wygodną podróż kompletu pasażerów, którą umila dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja, przyciemnione fabrycznie tylne szyby ze zintegrowanymi w drzwiach roletami, kończąc na wygodnych i dobrze trzymających fotelach. Bagażnik o standardowej pojemności 500 l zapewnia dość miejsca, po złożeniu siedzeń uzyskujemy 1610 l i tu już naprawdę wiele można zmieścić.

  • Zawieszenie

    Przód: niezależne typu McPherson z drążkiem stabilizującym i hydraulicznymi amortyzatorami teleskopowymi
    Tył: niezależne wielowahaczowe typu Multilink

    Bardzo dobrze radzi sobie z autem wyższym, niż przeciętna osobówka. Można całkiem sprawnie i szybko pokonywać zakręty (nawet nie obciążony samochód prowadzi się bez zastrzeżeń, po załadowaniu wręcz klei się do drogi), dobrze wybiera wszelkie nierówności i radzi sobie z wszechobecnymi koleinami.
    Generalnie zapewnia komfort w każdej sytuacji.
    Płyta podłogowa jest wspólna także dla Vectry i Saaba 9.3

  • Car Audio

    Fabryczne - Blaupunkt z CD z kompletem głośników i sterowaniem w kierownicy. Audiofilem nie jestem, jak dla mnie gra wystarczająco dobrze i żadnych zmian nie przewiduję.
    Wyposażenie samochodu uzupełnia zestaw CB radia, które sprawdza się doskonale zarówno podczas codziennej jazdy w mieście, jak i na trasie - chroni przed wszelkimi niespodziankami na drodze i "dodatkowymi" kosztami podróży ;-)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jeszcze nie było - zapewne kiedyś uzupełnię i te informacje ...

    Ostatni wypad nad morze, w sumie około 1100 km, średnia prędkość w/g kompa 75 km/h (przelotowa "troszeczkę" wyższa), średnie spalanie 6,1 literka gnojówki ;-)
    Czego więcej wymagać. Pozdrawiam wszystkich wyprzedzonych po drodze :-P

  • Plusy i minusy pojazdu

    Dla mnie dużym plusem jest to, że auto nie wygląda na tyle, ile może w rzeczywistości ...
    Minusów na razie nie zauważyłem i mam nadzieję, że szybko to nie nastąpi.

  • Marzę o...

    Hmmm ... Może kiedyś jakaś terenówka z prawdziwego zdarzenia - Patrol, Hi-lux. Wszystko oczywiście w "starej", topornej, prostej budzie typowego "woła roboczego".
    Bulwarówki pozostawię dla innych ;-)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha Aerox 50
  • Fiat 126
  • Volkswagen Golf
  • Saab 900
  • Renault Megane Coupe
  • Skoda Fabia

Co robią kierowcy na PJ