facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda Civic Type R 2002r

Oglądano już 16470 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda Civic Type R »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    Gniewny_Bartosz

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Aktualnie UK

  • Pojemność

    1998 cm3

  • Moc

    200 KM

  • Max. moment obrotowy

    196 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.60 s

  • Opis

    Auto sprzedałem, bo nie spełniało moich oczekiwań... Było szybkie, ale wymagało trzymania na wysokich obrotach, bo bez VTECa poprostu niewiele sie działo. Przekładnia kierownicza w tej generacji civica, to jakiś żart chyba, nie dość, że elektryczna, więc nieprecyzyjna, to jeszcze jest słabym elementem, pięta ahillesową tego modelu, i bardzo szybko ulega zużyciu, i wymaga wymiany, lub conajmniej regeneracji.
    Pozatym auto miało wyraznie bardziej wyscigową charakterystykę, preferowany styl jazdy szybki, ale płynny, ja opsobiscie wolę sie pobawic z autem, wiec preferuję agresywną, rajdowa technikę jazdy - CTR tego nie lubiał, bok w winklu wymagał duzo miejsca i czasu do opanowania sytuacji... na torze pewnie civic sprawiłby sie dobrze, ale podczas wygłupów na drodze było średnio przyjemnie, dawały sie we znaki trzy rzeczy, otóż wspomniane elektryczne wspomaganie, do którego nie mogłem sie przekonać(nie bez znaczenia był równiez luz na przekładni), nadsterownośc ( w przednionapędowym aucie czasem mocno zaskakująca rzecz) i niewystarczająca reakcja na dodanie gazu poniżej 5000obr/min (vtec staruje od 6, ale juz przy 4.5-5 było wystarczająco mocy, za to poniżej nic sie nie działo)

  • Tuning

    Pełna seria, żadnych modów.

  • Silnik

    V-Tec... kręci sie jak pier...nięty na 8 tyś...;->>>>>

  • Wnętrze

    tutaj Japonczycy sie nie popisali.... wnętrze wyglada jak zywcem wziete z katalogów z lat 80 tych...;-)... poprostu paskudne....
    Jedyną awangardą jest lewarek zmiany biegów a'la Polonez... ale jest on bardzo praktyczny, w każdej rajdowej czy wyścigowej maszynie lewarki zmiany biegów przenosi sie blisko kierownicy, lub przedłuża dzwignie, zeby skrócić czas zmiany biegów... tutaj juz fabrycznie o to zadbano...;-)

  • Zawieszenie

    Seryjne jest zajebiscie zestrojone... na tor spasłoby twardziej, ale do upalania po ulicach jest miodnie.
    >UPDATE<
    Zawias wydawał sie byc świetny...do momentu, dopóki nie kupiłem Fiesty ST... wtedy okazało sie, ze zawias Hondy nie umywa sie nawet do zawieszenia Forda.

  • Car Audio

    Seria... nie przywiazuje do tego wagi ;-P

  • Plusy i minusy pojazdu

    + VTEC
    + moc

    - brak możliwości odłaczenia ABS
    - bylejaka powłoka lakiernicza bardzo podatna na uszkodzenia
    - delikatna i awaryjna przekładnia kierownicza ( stuki, puki, trzeszczenia)
    - elektryczne wspomaganie kierownicy - nieprecyzyjne, nie sprzyja wyczuciu samochodu.

  • Marzę o...

    EVO 6

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera Runner 50
  • Aprilia RS 50
  • FSO Polonez Caro
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • Mercedes A
  • Romet Zetka 50

Co robią kierowcy na PJ