facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Volkswagen Golf 1990r

Oglądano już 2720 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Volkswagen Golf »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    qbiak

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Siemianowice Śląskie

  • Pojemność

    1595 cm3

  • Moc

    70 KM

  • Max. moment obrotowy

    118 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    13.70 s

  • Opis

    VW Golf CL przywieziony z Niemiec w 2002 roku, silnik benzynowy "PN" 1595cm3 o mocy 70KM, gaźnik Pierburg 2EE.
    Kolor Tera Cotta Metallic (LC3Z), zero rdzy, wszystko oryginalne. Stan po prostu idealny, wręcz fabryczny. Karmiony jest benzyną i nigdy nie zostanie zagazowany!

  • Tuning

    brak... tuning jest dla ludzi niedowartościowanych - każdy zdrowo myślący człowiek woli wydać pieniądze na lepsze auto lub wlać paliwo zamiast folii, nalepek, spojlerów itp :)
    A mój seryjny i tak ładniejszy niż te wszystkie tuningi ;)

  • Silnik

    benzyna 1595cm3, moc 70KM, gaźnik Pierburg 2EE, nie bierze ani grama oleju, świece NGK, olej Mobil Super

  • Wnętrze

    seryjne "Raster-Diagonal-Winkelvelours", brak jakichkolwiek skaz, dziur, czy przetarć, stan fabryczny - czyściutkie i pachnące :)

  • Zawieszenie

    standardowe, teleskopy KYB, opony Federal 185/55/15 na oryginalnych aluminiowych 15' felgach Volkswagena "Sebring". Na zimę Dębica Frigo 2 175/70/13 na oryginalnych blaszanych felgach z kapslami. Klocki hamulcowe Ferodo Premier.

  • Car Audio

    ponieważ muzyki słucham dla siebie a nie na pokaz to:

    radio: Sony XR-C5110R plus zmieniacz na 10CD

    głośniki: w miejscach na nie przeznaczonych (czyli brak modnych dziur w półce :P )

    przód - standardowy, fabryczny (dostępny za dopłatą) zestaw w drzwiach

    tył - 13cm Alpine (z drzwi Opla Corsy B)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    A to niedawno nawet.. 6.06 bieżącego roku jadąc na koncert Iron Maiden do czeskiej Ostravy wyskoczyło na liczniku 226666 (przypadek? :) )

    Dwóch Harleyowców podjeżdżających z dwóch stron na drodze szybkiego ruchu kiwających głowami i unoszących kciuki patrzących na mój samochód też utkwiło mi w pamięci :)

    No i wiele takich podróży było... Siemianowice-Mönchengladbach-Siemianowice przejechane w 35h, liczne inne wypady po 500-1000km i nigdy jeszcze nie zawiódł ;)

  • Perspektywy

    lać, jeździć i patrzeć z góry na wszystkie często wiele nowsze zagazowane zgnitki jeżdżące po naszych drogach ;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:

    - stuprocentowy oryginał, nieskromnie twierdzę, że ładniejszego jeszcze nie spotkałem ;) Wizualnie robi ogromne wrażenie i jest w takim samym stanie technicznym ;)
    - rdzy szukało na nim wielu i nadal czeka flaszka dla tego, który odnajdzie :)
    - bardzo niskie spalanie (miasto 6,8-7,5L trasa 5,5L), dzięki najoszczędniejszej stosowanej w Golfach II jednostce silnikowej "PN" na gaźniku Pierburg'a zgaszonej na 70KM
    - idealny zarówno na miasto jak i rodzinne wypady
    - naprawdę wygodne siedzenia, duże, szerokie, z długim siedziskiem (niewiele aut ma tak wygodne siedzenia)
    - niezawodny
    - bardzo tanie części

    Minusy:

    - brak wspomagania kierownicy
    - nie wiem dlaczego ale często wzbudza złość u wielu właścicieli MK3 ;)

  • Osiągnięcia

    Vmax=170km/h ;)

  • Marzę o...

    niczym innym, za te pieniądze lepszego i w lepszym stanie samochodu nie znajdę a spalanie, jak na te gabaryty i wygodę, skutecznie zniechęca studenta do sprzedaży ;)

    A nierealne i raczej drogie marzenie to VW Kaffer w oryginale :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • MZ ETZ 250
  • Własne Projekty Motocykl
  • Romet Ogar 200
  • Romet Komar
  • Simson S 51
  • Simson S 51

Co robią kierowcy na PJ