Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
warszawa
1600 cm3
110 KM
10.00 s
Vw golf II z 1991r kupiony w najuboższej wersji z silnikiem 1,6td 1v o mocy 60km, dodatki wspomaganie i szyberdach oraz c.z z kluczyka.
Gruntowna renowacja blacharki, zabezpieczenie podwozia przed korozja i wiele innych, dążenie do kompletnej stylizacji na Gti z lat 90.
Seryjnie był 1,6td 1v z turbina k14, pompa wtryskowa bez lda więc moc jedynie 60km, została dołożona pompa z lda, montaż zaworu MBC, turbina dmucha 1,1 bara, zwiększenie dawki paliwa, dołożenie oryginalnego Intercooler, obecnie auto ma moc około 110km, pompa 10mm bazujac na częściach z 1,9tdi.
Elektryczne oryginalne fotele recaro z elektryczną regulacja góra dół, elektryczne szyby i lusterka, wspomaganie, czarna podsufitka, ciemna lampka szyberdachu, czarne słupki a, b i c, kierownica od polo g40, gałka i mieszek zmiany biegów w skórze, podgrzewane fotele, elektryczny szyberdach.
Zawieszenie gwintowane nizszej pólki Mts.
6głóśników Jbl i pioneer, wszystkie w oryginalnych miejscach, radio alpine cde.
Dołożenie, rzeczy które, czekają na montaż.
Auta raczej służy na krótkie wekkendowe wypady, więc ciężko tu pisać, na pewno auto zwraca na siebie uwagę, mało pali, tanie cześci zamienne i duża ich dostępność, minusy to brak czegokolwiek w najuboższych wersjach, a największa wada wg mnie to słabe wyniki w testach zderzeniowych, nawet porównując auta z lat 90, bo nowych nie ma sensu porównywać.