Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1974 r.
Kraków
594 cm3
23 KM
54 Nm
0.00 s
Trabanta kupiłem niedawno, niestety jeszcze nie na chodzie, silnik nie był odpalany ponad 10 lat, to zrobienia hamulce.NIestety trabancik posiada spore ogniska rdzy w podłodze, co zmusi mnie to zlecenia remontu blacharskiego.
!00% oryginał, oryginalny lakier, etc.
;/
Liczba cylindrów 2
Układ cylindrów rzędowy
Średnica cylindra 72 mm
Skok tłoka 73 mm
Pojemność skokowa 594.5 cm³
Stopień sprężania 7.6...8.1
Moc maksymalna 26 KM
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 54 Nm
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 3000 obr/min
Masa silnika 56 kg
Długość 440 mm
Szerokość 415 mm
Wysokość 600 mm
Luz montażowy tłoka 0,03 mm
Sworzeń tłoka A20x13x60 L
- luz osiowy 0,1-0,3 mm
- łożyskowanie sworznia na igłach 20x24x26 F-E
Pojemność komory spalania
- głowica cylindrów zamontowana 45,7ą1,4 cm3
- głowica cylindrów zdemontowana 51,5ą1,0 cm3
Paliwo benzyna ołowiowa lub bezołowiowa o minimalnej LO 92
Olej silnikowy Mixol S
Zużycie paliwa 7....9 dm3/100 km
Pasek klinowy SPZ 9,7/1.000
wygodne, przestronne, można sie w nim przespac
o przyjemnej charakterystyce pracy, aczkolwiek nieco nadwyrężone przez ząb czasu
brak, 6v sie kłania ;D
holowanie go bez blach po drogach publicznych na lince elastycznej bez hamulców( tylko z kulawym ręcznym) NIesamowita adrenalina
jeśli fundusze pozwolą to wyremontowac, a jeśli nie, to cóż, sprzedac;/
+trabant
-trabant
znalezienie i kupienie go
wielu rzeczach