Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Biała Podlaska
1998 cm3
115 KM
0.00 s
Hej, to moje auto - Nissan Primera P10 SLX 2.0 benyzyna z zainstalowaną instalacją podtlenku LPG ;) Skrzynia - wymieniony tryb od 5 biegu.
BRAK
Standardzik czyli z EGR, zwykły dolot, bez modów;
To co w SLX z 1991 czyli deska w kolorze nadwozia, elektryka przód i tył, szyber...
Seria bez modów.
Był wzmacniacz Soling SK1180 + subwoofer Soling CP123 - ładnie to grało :) Teraz seryjne Clariony w drzwiach i z tyłu + CD player
Wyprawa na Maxi Spot NKP Lublin i urwana półoś po drodze :D
Skrzynia biegów: wymiana na taką z nowszego rocznika:)
Silnik: CAI + dobry stożek; wałki od świątka; zaślepić EGR; wydech przelotowy + jakiś ładnie brzmiący tłumik na końcu
Nadwozie: auto bliżej gleby (sprężynki :), alumy 16 lub 17\"
Audio: sub Hertz\'a + wzmacniacz MacAudio lub Rockford Fosgate
MINUSY:
* zużycie gazu w cyklu miejskim:) +/- 16L LPG;
* skrzynia biegów - rocznik robi swoje :(
* standardowe 115KM z R4 i 16V to trochę mało...
PLUSY:
1. NISSAN :)
2. NISSAN PRIMERA :D
3. NISSAN PRIMERA P10 xD
4. NISSAN KLUB POLSKA!
* auto o zwyczajnym wyglądzie a mimo to tak atrakcyjne :)
* Silnik SR20 - oj będzie się działo...
* Wygrany drag spod świateł z BMW E46 325td =D
* osiągnięcie licznikowych 2xx* (*cenzura przed moją kobietą)
Nissanie z napędem na tył i mocą ponad 250KM...
Fajna Primerka widzę taki sam kolor ja moja ;D
Niezłe Fura:) Pozdrawiam Kolegę Z Białej:)
Oj pamiętam tę podróż do LBN na spota, chyba każdy pamięta hehe :) Pozdro Panadol
witam piekny bryka i zadbany super zapraszam do oceny mojego passata pozdrawiam
Fajna bryczka a te alumy mniam :) w 16 zaworach MOC !!! Pozdrawiam