Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
1500 cm3
82 KM
0.00 s
Moje oczko w głowie. Wersja eksportowa do Danii. Auto kupione od pierwszego właściciela. Całe życie garażowane. Nigdy nie jeżdżone w zimę. W deszcz? Bardzo sporadycznie. Przez 20 lat zachowane w stanie oryginalnym. Lakier oryginał bez śladów korozji. Przez 20 lat jedna delikatna stłuczka na błotniku która została fachowo naprawiona.
Delikatny z epoki. Montaż żółtych halogenów Zelmot. Liczne gadżety z 1989 roku oddające klimat tamtych czasów.
1500, Wzmocniony AB, 82 KM, skrzynia 5 biegowa.
Zachowane w 100% Żadnych śladów eksploatacji mimo 20 lat na "karku".
"fabryka" - bardzo miękkie i wygodne w porównaniu z późniejszymi modelami polonezów (Caro, Atu)
Wersja eksportowa więc musi być :D
Oryginalna Unitra Wiraż 5 + fabryczne głośniki na drzwiach.
Gonitwa lawetą prawie 350 km żeby zdążyć przed złomiarzem i spełnić swoje marzenia :D Jak widać udało się.
Budynio jest MÓJ :D
Stale utrzymywać go w takim stanie jak go kupiłem. Ogromny szacunek dla poprzedniego właściciela, który dbał o ten samochód wręcz z obsesyjnym pedantyzmem. To dzięki niemu samochód wygląda jakby dopiero co wyszedł z fabryki. Serdecznie Go pozdrawiam jeżeli to przeczyta.
Plusy:
- Wspaniały klasyk
- Można śmiało i bezstresowo poruszać się w normalnym ruchu ulicznym i nie być zawalidrogą
- Na ulicach budzi ogromne zainteresowanie
- Prostota konstrukcji, można śmiało samemu naprawiać jak się ma pojęcie
- Tanie i w pełni dostępne części nowe i używane.
- Bardzo ładny egzemplarz można nabyć za "śmieszne pieniądze" od pierwszych właścicieli czego nie można powiedzieć o innych klasykach.
- No i ta wygoda podróżowania...
Miękkie zawieszenie + wygodne fotele, z których nie chce się wysiadać = komfort jakiego próżno szukać w Caro i Atu...
Minusy:
- Przecież to Polonez on nie ma minusów :D
Po prawie półrocznych poszukiwaniach zdobyłem oryginalne "żółte" przeciwmgłowe Zelmoty... NOWE!!!
Marzę o tym żeby za 30 lat stan tego auta był taki jak obecnie. Będę wszystko robił żeby tak było