Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
dzierżoniów/ wrocław
1600 cm3
87 KM
0.00 s
drugi z kolei i najszybszy z moich fiatów najbardziej dopracowany mechanicznie wiele elementów przejol z pomarańczy i takie było założenie służył mi jakieś 6 miesięcy jako pojazd codzienny sprzedany starszemu panu chyba jeździ do dziś
we fiacie nie wypada
rasowane 1600 z poloneza gli zamiast wtrysku abimeksa gaźnik weber z polerowanymi i powiększonymi gardzielami i przepustnicami ostry wałek dłubnienta lekko głowica i kolektor ssący (poprawianie fabryki)kolektor wydechowy od caro gsi wydech ze strumienica zamiast pierwszego tłumika ostatni fabryczny fso dla dźwięku (gwizdu) skrzynia biegów do poloneza caro plus most od fiata sanitarki(wtajemniczeni wiedza jak ajest róznica :p)
fotele IG przód tył nie doczekał sie na montaż tapicerka i wszystkie dodatki od pomarańczy czyli z chromowanymi wstawkami skrócony drążek zmiany biegów okrągłe zegary
praktycznie cale nowe hamulce przód Lucas tył standard na normalnej pompie
felgi stalowe od poloneza caro plus z oponami 185/65/13
coś tam grało
bokiem w Walimiu !!!
sprzedany
w tej chwili same plusy
objechanych z pod świateł kilka golfów i kadetów!