Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Warszawa
4998 cm3
300 KM
450 Nm
7.40 s
Auto przyjechało z Włoch jestem jego drugim właścicielem, było prezentowane m.in. w TVN Turbo w programie zakup kontrolowany,aktualny przebieg to 165 tkm
Wyposażenie:
-ABS, ASC, EDC
-Tempomat
-Pełna elektryka
-2 strefowy klimatronik
-Skórzana tapicerka
-El. Szyby
-El. Lusterka
-El. Regulacja kierownicy(2 płaszczyzny)
-El. Szyberdach
-El. Roleta tylnej szyby
-El. Fotele z pamięcią
-Webasto
-Komputer pokładowy
-Oryginalne lżejsze felgi: BMW LA Wheel Turbine Styling
Wynajmę do teledysku lub do filmu.
Miało nie być, ale pod maską zagościły chipy na 337 KM, poza tym wydech został wymieniony na Remusa dedykowany do E31, także koła uległy zmianie i teraz są założone 18-tki Alpina, przód szeroki na 8 cali tył na 9. Przód 245/40/18, tył 275/35/18.
V12 - niesamowita kultura pracy i rasowy dźwięk powodują jeżenie włosów i gęsią skórkę. W silniku zostały wypolerowane kolektory, by nadać im blask. Chipy wokke na 337 KM, 530 NM. Wyniki niepotwierdzone na hamowni.
Wyposażone bardzo bogato jak większość ósemek, ale w przeciwieństwie do wielu w perfekcyjnym stanie, brak nawet śladów jakiegokolwiek wysiedzenia na fotelach.
Samochód posiada opcjonalne amortyzatory z EDC, co pozwala regulować twardość zawieszenia. Felgi są oryginalne, były oferowane też jako opcja ze względu na niższą masę.
Oryginalne, nie licząc radia(ale się to zmieni)
Zloty ósemek.
http://www.youtube.com/watch?v=cpDCYnFAHfs
Cieszyć się z jazdy.
Plusów jest cała lista od niepowtarzalności samego samochodu do bulgotania wydechów. Minusy spalanie, nie obraziłbym się gdyby było niższe, ale cóż, dość skomplikowana konstrukcja powoduje wysokie koszty eksploatacji i problemy z serwisem, który najlepiej wykonywać samemu ze względu na brak kompetentnych mechaników.
Nie ma się co chwalić.
http://www.youtube.com/watch?v=JCeaTobSRVY
Carrera GT