Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Sejny
1600 cm3
64 KM
0.00 s
samochód owy był spisany już na straty. Jednak ja- dzielny obrońca tego pięknego dużego wygodnego bolidu postanowiłem nie dać go rozebrać. Miałem zamiar go jak to teraz modnie sie nazywa "odrestaurować" no i poszło...
Początki były trudne. Jedyne co było w dobrym stanie to silnik (130tys). Najpierw poszła blacharka a puźniej inne elementy nadwozia no i zawieszenie. Pracy i nerwów było mnóstwo ale w końcu przywróciłem go do życia! i oto jest:)
Tuningu jako tak brak. Może sie nie nadaje może sie nadaje, ja wole jednak wierne odwzorowanie oryginalnego nadwozia podwozia itp. także raczej nic sie nie zmieni :) oprócz silnika, którego wymiane planuje na drugi rok.
jest jaki jest buczy brzęczy szumi ale kręci:) no i do tego 150 tyś bez poważniejszych napraw. najdroższa część- moduł zapłonu..(czy to można uznać pod kategorie silnik?) choć już chyba zbliża sie jego koniec... :(
Wszystko seryjne. Pasy, kierownica, dzwignia wszystko po lekkiej renowacji w super stanie.
Malować na różowo czy inny pstrokaty kolor nie zamierzam:)
Wymienione wszystkie płyny (most chodził już praktycznie na sucho...) cylinderki, szczęki, kołpaki:) (w tamte wpadały kamienie i strasznie to mnie denerwowało) drążki kierownicze, wachacze, itp itd. jednym zdaniem wszystko co wymagało wymiany.
Audio. Radio nieoryginalne(nie potrzebuje napisu sony zresztą szkoda mi kasy) firmy Dalco. Głośniki bodajże boshmanna w tylnej półce. Wszystko. Gra wystarczająco.
Wymiana silnika na przynajmniej 2 litrowy, zmiana szkrzyni biegów być może mostu to zależy od silnika. Jednym słowem totalna przeróbka ALE tylko wtedy gdy padnie obecny silnik a już bierze niestety ojel więc to kwestia czasu.
Plusy.
- przestronne wnętrze
- napęd na tylną oś( to też może być minus)
Minusy
- spalanie
- mała moc ?
- brak wspomagania
no niestety osiągnięciami nie moge sie pochwalić bo ich nie posiadam:)
Ładna bestia ! :P tez mam poldka i zaczynam z nim dopiero walczyc :D hehe, pozdrawiam i zapraszam !
Blacharka w super stanie. Co do silnika to ładuj 1.4 lub 1.6K16 MPI z rovera, najmniej roboty a najwięcej frajdy. Pozdrawiam.
wrzuć poprostu mocniejszy silnik z Poloneza najtańszy swap 1.6 gsi/mpi lub 1.4GTI bo bez zmiany zawieszenia i hamulcy się później nie obejdzie a i z elektryką będą problemy
NO gratki za wytrwałosc. Ladny kolor, taki jak moj drogi egzemplarz. 10/10
Ładniutki Poldek. Fajnie, że udało się go doprowadzić do takiego stanu :-) Pozdrawiam :-D
bardzo fajny poldek , dobrze że nie poszedł na żyletki , a teraz w dodatku świetnie się prezentuje
Spoko poldek! ;]
Daję max 10/10!
Wpadnij do mnie i ocen mojego speeda!
Pozdri i liczę na REWANŻ!
hej,
moje wyrazy uznania,
widzę, że włożyłeś dużo pracy w tego Poloneza,
mam podobne plany,
pozdrawiam i życzę powodzenia
piękny klasyk widać że zadbany szkoda że tych samochodów jest mało zapraszam do skomentowania mojego samochodu
Brawo dla Ciebie za podejście. Dbaj o niego dalej a odwdzięczy się... Zapraszam do mnie.
nie pytaj ile to kosztowało. sprzet audio,jest wart z poł wartosci,auta,siedzenie drugie tyle. a inne rzeczy-cześci,robocizna,juz nie wspomne. pozdro
Gratuluję wspaniałej odnowy tego Poloneza. Bardzo fajnie wygląda i fotele widzę "Groki" chyba. Pozdrawiam i zostawiam 6.
też posiadałem radio firmy dalco, ale główne pokrętło szybko się skończyło ;D Poldek to "swój chłop", dobra bryka, więc szacunek, za uchronieniem go przed rozbiórką... i niech Ci kręci jak najdłużej ;) 6
oczywiscie 6 dla tego samochodu i właściciela-sam jeżdżę poldkiem ale tylko w zimę, latem wole dwa kółka ;)
6 bez zastanowienia za serce włożone w samochód, naprawde fajny polonez :]
hehehe... :) Podoba mi sie humor z jakim podchodzisz do tego samochodu :) Po opisie widac ze go kochasz ale podchodzisz do tego z przymruzeniem oka :) podobnie jak ja do swojego samochodu :) Niestety ale poczucie humoru
Hubiczek pozdrowił kierowcę pojazdu