Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Turek
1598 cm3
83 KM
18.60 s
Kupiony w polskim salonie. Trzecim właścicielem jest mój papa, którego odziedziczyłem teraz ja (kupił sobie inny samochód). Autko ma już 13 lat u nas jest 12. Podczas zakupu miał ok. 33 000 km. Po kupnie zostały wymienione podstawowe rzeczy. Mój polduś od czasu kupna jeździ na Castrolu, obecnie na Magnatec.
Wszystko seryjne.
Jest to typowy 1.6 GLi dla Poloneza Caro Plus. Od czasu kupna jeździ na Castrolu, nie bierze oleju, obecnie ma przejechane 130 089 (8.05.2011), ostatnia wymiana filtrów, olejów itp. odbyła się gdzie w okolicach 10 lipca 2010 roku, oczywiście olej Castrol Magnatec.
W danej chwili czyszczę go i pielęgnuje jak tylko mogę oraz w zależności od tego ile mam pieniędzy przy sobie. Silnik nie jest gazowany i nigdy nie będzie. Najczęściej leje do niego PB95 ale jak przyjdą grubsze pieniążki to leje PB98. Wymiana alternatora przy ponad 124 000 km
Immobilaizer, wspomaganie kierownicy, centralny zamek. Od niedawna trzeba co jakiś czas przykręcać śrubkę w tylnych lewych drzwiach, śruba łączy ze sobą 2 blaszki które utrzymują 2 rurki (nie wiem jak to nazwać nie jestem fachowcem) które łączą zamykanie drzwi do elektrycznego zamka.
Właśnie zakupiłem (10.05.2011) jedyny taki dedykowany podłokietnik obszyty skórą z miękką gąbką w środku, specjalne zastosowanie to Polonez ATU/APLUS/CARO/CPLUS/COMBI.
http://allegro.pl/jedyny-taki-dedykowany-podlokietnik-polonez-i1584745189.html
Jestem wręcz wniebowzięty jak go dostanę w ręce xD
Normalne, takie jak było i jest, jak na obecną chwile jest dobrze, nic nie stuka nic nie piszczy i tak od nowości.
Zmienione radio na JVC na płyty niestety nie winda ale też ładnie się komponuje z reszta, podświetlanie zielono białe. Głośniki z przodu zostały wymienione na 13\\\\\\\' sykowe Technics z 98r. (dają rade), z tylu zaś podłączony został subwoofer o mocy 340W wyjściowego.
Wyprawa poza miasto ok. 100 km. Podczas powrotu do domu ok. 70 km gdzie o godzinie 22 pada coś w silniku, oczywiście był brak prąd więc alternator, na całe szczęście zatrzymał się miły pan który pomógł nam w naprawie, samochód został zaprowadzony do jego znajomego mechanika który akurat miał alternator do poloneza, alternator został wymieniony pieniążki za udzieloną pomoc, naprawę i paliwo kolegi który pomógł nam w tym wszystkim zapłacone. Po tym w każde święto wysyłamy mu SMS z podziękowaniami oraz życzeniami.
Może swap? Hmm... się zobaczy.Naprawa sygnału dźwiękowego, poprawa działalności przy przednich głośnikach i estetyki (zrobione!), kupno CB Radia i anteny do tego, wzmacniacza, skrzynki basowej oraz może jakiś lepszych głośniczków na przód.
Minusy bądźmy szczerzy, spalanie 10l przy silniku 1.6 to dużo xD, zawieszenie.
Plusy: to że ten samochód mnie nigdy nie zawiódł i jest mój xD
Brak ;]
Marze o tanim paliwie xD
Podłokietniki drzwiowe to tzw łabędzie Kombi Plusa. A co się stało Twojemu Poldkowi? :)
No no naprawde piekny plus i te zdj na tle chłodni po prostu super :) Zapraszam do mojego Caro plus ;)
Może jakiś spocik?:P Pierwszy właściciel mojego Poldka był właśnie z Turku :P
Piękny Polonezik, Fajnie Się Prezentuję, 6/6 ;) Wpadnij Do Mojego Escorta i Kadetta :)
Dzieki. Ogolnie to spoilerka juz nie ma,zostal zdemontowany.:)Pozdrawiam.
Bardzo ładny egzemplarz. Świetnie się prezentuje w tym kolorze. Pozdrawiam i zapraszam ocenić moja Alfę 147 oraz Czarną Aprilię RS.
No no ładny Poldek widać że bardzo dbasz o niego oby tak dalej bo Polonezów jest coraz mniej 11/10.Szerokości
sylwek17tg pozdrowił kierowcę pojazdu