Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Wisła
2793 cm3
208 KM
266 Nm
6.50 s
Samochód sprowadziłem z niemiec, model BMW E36 316i Compact, zwykła seria, miał tylko wieśniackie dywaniki a'la blacha ryflowana i gałkę jak w trabancie. Przebieg 108tyś km. Wyposażenie słabe, 2x airbag, abs, wspomaganie kier, podgrzewane dysze spryskiwaczy, elektr. szyby, lusterka i szyberdach.
Zostało zmienione zawieszenie i silnik, autko dostało także 18 calowe felgi BBS RX z oponami 255/35/18 tył i 225/40 przód oraz przyzwoite audio :) Podczas wymiany silnika wymienione zostały także hamulce przednie od R6 co najważniejsze i pare innych gratów związanych z przekładką (skrzynia, nowe sprzęgło, rolki napinacza, pasek itp). W miejsce stockowego tłumika wszedł kompletny tłumik z katami i środkowym tłumikiem od M3 E46 Oryginalny, żeby wsadzić tam taki wielki tłumik moge powiedzieć tylko że trzeba pozbyć się koła zapasowego i schowków w bagażniku :) ale efekt jest :) Zamontowany został także filtr sportowy ITG a dla lepszego hamowania tyłem hydrauliczny ręczny :)
Kiedyś było poczciwe 1600ccm 105km, od tego zaczęła się moja przygoda z BMW, potem wsadziłem 1800ccm z IS 16v 140km, to było moim błędem inwestycyjnym bo kiedyś i tak tej mocy zabraknie :) Więc postanowiłem ostatecznie wstawić silnik 6cio cylindrowy M52B28 seryjnie 193km z 1999r (końcówka prod. 1998r) na pojedyńczym vanosie, 280NM przy 5300obr/min. Serie z uwagi na to, że da się trochę podciągnąć, wykonałem taki zabieg, czyli wymiana kolektora ssącego na model z M50, dało to przyrost równych 15km, nie jest to może dużo ale dla mnie to cenne koniki, w końcu to wolnossący silnik :) Robiłem także pomiar na stockowym filtrze powietrza i wyszło 204km. Taka jednostka jak narazie wystarcza :)
-Sportowe siedzenie kierowcy Mirco WRC, tanie i dobre :)
-sportowa kierownica MOMO Drifting
-dywaniki AC Schnitzer
-Gałka zmiany biegów M-Pakiet
-Mieszek ręcznego i zmiany biegów M-Pakiet
-Alu ramki na zegarach
-Czarny M-Pakiet wewnątrz
-Pasy NRG 4pkt
-Monitor zmiany biegów z shift lightem
-AP sportowe, gwintowane,
-poliuretanowe tuleje wahaczy, stabilizatorów i belki tylnej,
-rozpórka przednia i tylna
-jednostka Pioneer Avic-X1 z 7,5 calowym, dotykowym LCD, nawigacją i kamerą cofania,
-wzmacniacz Magnat Bullpower Four 800W max
-głośniki przednie Signat H16 (kickbassy) i Phase PCS 165.2 (panele w drzwiach)
-przednie trójkąty i tylne słupki tweetery Phase
-wszystkie głośniki podłączone przez zwrotnice Phase'a
-wygłuszenie drzwi przednich
-zabudowa home made bagażnika, głośnik narazie noname ale będzie Rockford Fosgate 30cm
-wzmacniacz suba Carpower Monacor HPB-602
Najdłuższa podróż bez żadnych przygód w jedną stronę 590km :)
*M-Pasztet przód odebrać od lakiernika i wreszcie zamontować :) - zrobione :)
*jak mi się zachce kiedyś to bi-xenon
*emblemat 316i na tylną klape - zrobione :)
*panele drzwiowe przód na głośnik 2x165mm - zrobione :)
*tylne hamulce zmienić na tarczowe bo wstyd jeździć z bębnami jakąkolwiek 6cylindrówką no i brzydko to wygląda :) - zrobione :)
*czarne wnętrze (sufit itp) - zrobione :)
*zabudowa bagażnika - zrobione :)
+no troche się to rozpędza :)
+znakomite trzymanie w zakrętach :)
+jak na ten rocznik wygląd super :)
+dźwięk 6 cylindrów :)
+duży dostęp do części zamiennych
+dobra blacha
-spalanie przy max 110km/h bez ostrego przyspieszania na trasie min. 7,5l/100km, w mieście na codzień 12-13l normalnie traktując pedał gazu, 14-20l ale to trzeba się już nieźle napedałować :)
-nisko i twardo :D coś za coś :)
Wyprzedziłem Fiata 126p niedawno :)
Obecnie 208km i 266NM - hamownia V-tech oddział Śląsk
1 Miejsce w Sprincie z nawrotem klasa powyżej 2.0l zlot BMW-Zone 2010
2 Miejsce w KJS klasa powyżej 2.0l zlot BMW-Zone 2010 (zaliczyłem beczke heheh)
4.4l, V8 lub S52 3.2 M-Power :) ... no ewentualnie 3.0 CI :)
I się spełniło ;) Zapraszam do mojej drugiej galerii :)
Noo auto konkret oczywiscie R6 podstawa dbaj o nią.Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
dłubania jeszcze będzie w garażu pod stołem czeka M62b44TU wiem że się pod maskę zmieści ale i tak będzie dłubania :) powodzenia z compactem
heh, ładnie się rozwija projekcik :) po nicku poznaję że chyba to kolega ubiegł mnie ostatnio na allegro przy 323ti 1/43 ;) pozdro R6
Witam
Zapraszam na Forum BMW COMPACT
compact.fora.pl/
Jest ono ciągle w budowie, ale i tak zapraszam :)
Pozdrawiam
Jesteś batem bo masz Compacta :D i felgi nie pasują do BMW, niewiem z kąd wytrzasnołeś te naklejeczki :D co myślałeś że ci więcej koni doda :D a z lewarkiem to sie nie popisałeś za bardzo :P największa hała w tej wersji
wielki szacun za wsadzenie b28 do compacta. a co do końcówki to była już z tłumikiem więc została. na żywo prezenci się nie najgorzej. jak możesz to wyślij mi koszt swap-a. pozdr
zastanawiałem się nad tym aku ale raczej nie :)
tarcze pasuja od E30 na tył tak samo jak i most bo zawieszenie od E30 :)
nom, to jest własciwe podejsćie do tematu:) najszybszy compact w mieście ... zarzucaj tarcze na tył, od E30 powinno wszystko pasować z tego co czytałem.. akumulatora na tył nie przerzucasz?? pozdro R6
Baaaaardzo ładny, super. Jestem pod wrażeniem. Też taki chcę!! 11/10 pzdr.
BeNeK pozdrowił kierowcę pojazdu
pajra dodał pojazd do ulubionych
lotosX dodał pojazd do ulubionych