facebook
System PJ
to 129 371 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

audi b4 bierze olej

adamo7 Audi 80/90

Witam wszystkich posiadam auto marki udi b4 silnik 2l zaslany gazem i mam następujący problem, otóż dolewam dość sporą ilość oleju od wymiany do wymiany ok 2,5l. Noszę się z zamiarem wymiany pierścieni, ale dodam, że ani zaraz po odpaleni jak i na gorącym silniku nie widać dymu anie nie czuć spalonym olejem z tłumika. Natomiast jak odkręce korek oleju silnik zaczyna wariować na niskich obrotach a z otworu ssie powietrze dodam jeszcze że jest to silnik na pełnym wtrysku. Może ktoś z Was ma lub miał taki problem więc prosiłbym o poradę i z góry dziękuje. Jeszcze jedno czy wymiana uszczelniaczy powinna pomóc czy przy tych objawach z odkręconym korkiem są pierścienie do wymiany.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (11)

  • 2010-01-05 06:40:10

    dzięki koledzy za porady ale już pozbyłem się tego auta.

  • 2010-01-04 20:40:19

    Piotr ma racje....co to jest 2,5 l na 15 tys.... mojemu znajomemu bierze 250 ml / 100 . Możesz sprawdzić stan silnika po świecach zapłonowych, jak będą mocno zaolejone to znaczy że się coś dzieje......sprawdz ciśnienie na garach i wyjdzie czy pierścienie sa trefne...

  • 2010-01-03 19:04:35

    rahim jakby tak było jak mówisz to brałby litr oleju na 100km,a nie 2,5l na 15tyś.km!nie masz i nie miałeś auta to się nie wymądrzaj,bo tu wszystko jest OK.

  • 2010-01-03 18:45:14

    Ty piotr!pierścienie albo uszelniacze walły!

  • 2010-01-03 12:15:36

    gdyby padły uszczelniacze to by dymił...nie słuchaj dzieciaków co jeżdżą skuterami i się wymądrzają na warsztacie ;)

  • 2010-01-03 12:13:36

    2,5l od wymiany do wymiany,czyli po ok.15tyś km.to nie jest dużo,maksymalne dopuszczalne zużycie oleju to litr/tyś.km,więc jest w normie,nie przejmuj się tym i śmigaj dalej ;) Napisz jeszcze na jakim oleju jeździsz?

  • 2010-01-03 11:30:44

    powiem Ci tak mój ojciec ma audi tylko że b3 też zagazowana i ze 2 - 3 lata temu pojawiło mu sie te masło to jeździł chyba 2 lata z tym maslem wymieniał olej bo i tak ten silnik był do wymiany wkońcu pierścionki popękały i kupił nowy silnik bo tamtego nie opłacało się naprawiac ..

  • 2010-01-03 00:22:36

    krotko mowiac kapa silnika cie czeka, zaczyna sie najpierw od ubywania oleju potem od wariowania silnika nastepnie zacznie ci sie robic tzw. maselko na walku i pod pokrywa zaworow, pozniej szlak trafi ci pierscien smarujacy potem zbierajacy (o ile juz sie nie sypnal) potem zrobi ci sie rysa na cylindrze i silnik tzn. blok silnika masz do wyrzucenia:/ moc bedziesz odczuwac bo ona bedzie do czasu kiedy motor sie nie zajedzie...

  • 2010-01-02 21:52:27

    No to jak czujesz moc no to tylko prawdopodobnie uszczelniacze

  • 2010-01-02 21:46:42

    Dodam jeszcze, że silnik pracuje całkiem normalnie odpala na benzynie bezproblemowo tak samo i na gazie, i te 115 koników są odczuwalne podczas przyśpieszania.

  • 2010-01-02 21:37:46

    No to masz poważny kłopot.Uszczelniacze pierścienie do wymiany.I dobrze sprawdź jak bedziesz robił bo może cos jeszcze do wymiany

Losowe pojazdy

  • Ford Fiesta
  • Longjia LJ50QT
  • Vespa PK 50 S
  • Volkswagen Golf
  • Simson SR 50
  • Mitsubishi Galant

Co robią kierowcy na PJ