facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

Bieg jałowy

Szatanik Opel Kadett

Witam! Mam problem z Kadziem a polega on na tym, że na biegu jałowym tzw. luzie na wstępie po odpaleniu silnik pracuje tak jakby na 3 garach i strasznie go trzęsie. Kilka razy mu depne na gaz i się uspokaja przy czym obroty wskakują na 1500 obr/min ale pracuje równomiernie i za wysoko. Po krótkiej przejażdżce, kiedy silnik złapie jakiejś temperatury obroty wskakują na 2000 obr/min czego nie da się wytrzymać bo silnik strasznie wyje. Dodam że mam instalacje gazową Lovato i na gazie zawsze jeżdze (układ benzynowy jest niesprawny a raczej pompa). Poradźcie coś. Co może być przyczyną?? Parownik, reduktor, przewody zapłonowe lub dopływowe gazu, zła regulacja instalacji?? A może coś z zapłonem?? Ja nie mam pojęcia. Nie chce nic wymieniać na darmo. Być może ktoś miał taki przypadek i proszę o pomoc, rade. Musze i tak robić remont silnika więc muszę zadbać o odpowiednią jego prace po remoncie. Pomóżcie jeszcze raz. Dzia wszystkim z góry.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (2)

  • 2009-01-14 21:44:51

    kolego moim zdaniem to nie musisz robić remontu wez tam z tyłu masz takie pokretło od gazu uruchom silnik niech łapnie temperatóre wtedy podnieś maske i przekrec w którąs strone jeśli obroty beda rosły to pokreć w druga strone napewno pomoże pozdrawiam

  • 2009-01-12 23:23:32

    wyciagnij silniczek krokowy. umyj go calego w nirto jesli grzybek nie jest wyjechany.i wyczysc miejsce w ktore sie go przykreca. to jest podstawowa przyczyna jesli auto ma zalozony gaz.

Losowe pojazdy

  • Piaggio Zip
  • Volkswagen Golf
  • Derbi GPR Nude
  • Własne Projekty Motocykl
  • Rover 200
  • Opel Vectra

Co robią kierowcy na PJ