Warsztat Samochodowy
|
przyspieszenie lantry 1,5
|
co zrobic by moje maleństwo (lantra 1,5 95r 86KM ) troszke lepiej latało, jak zwiekszyc osiagi??
czy jest w ogóle sens...
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
na samym poczatku o tym myślałem...
słyszałem o motorze z eclipse w hultaju...
zaczipowanie silnika aerodynamicznego( pozbawionego turbiny ) czy to diesla czy benzyny nie da praktycznie nic, co najwyżej 3-5 hp z rezerwy ekologicznej przy chiptuningu za np.2000zł, poczytajcie panowie trochę o tym, a swap to najlepsze rozwiązanie posiedź na forum hyundaia, idę o zakład że są tam wariaty co swapowali te lantry na inne motorki nawet niekoniecznie z tej stajni, a jak tak patrze to motor 1.8 128km stoi po 1000-1500 zł dowiedzieć się czy skrzynia podejdzie(głównie przełożenia czy podejdą bo konstrukcyjnie na 95%) jak nie to +400zł na skrzynke, jak podejdzie to zakładać i zap.. ;)
a czy jest to mozliwe w wypadku tego samochodu??
słyszałem o takim czyms w przypadku silników tdi
hm to może najtaniej w stosunku do dodatkowych koni wyszło by zamontować chip tuning.
chodzi mi o to by maksymalnie uzyskac osiagi rzędu lantry gt(ok 130KM) fakt chciałbym coś mocniejszego, ale wiem, że przy tej pojemności nie jest to realne...
owszem może to dużo mocy nie da ale zmieści się w niższych kosztach niż zakup nowego auta czy przełożeniu silnika na mocniejszy zwłaszcza ze kolega nie pisze o jakimś kosmicznym zwroście mocy
w tym wypadku są jedynie dwie racjonalne metody, z tym że pierwsza najbardziej
-kup inne auto
-przeswapuj silnik
i nic więcej, wszystko co kolega Kamo350 napisał nie ma żadnego sensu, nie w aucie tej klasy wwalisz sporo kasy a osiągniesz może 100km łącznie
jest mnustwo sposobów:
-stożek odizolowany od ciepłego powietrza zasilany w powietrze z zewnatrz ałta które jest chłodniejsze i zawiera więcej tlenu
-sportowy kolektor wydechowy o powiekszonych srednicach otworow ale to troche drogie wiec polecam wypolerowa kanały dolotowe w obecnych kolektorach dolotowych i wylotowych
- strumienica zamiast katalizatora oraz usuniety srodkowy tłumik a tylni zmieniony na sportow ( to naprawde dużo daje odczułem w swoim aucie) zwykla strumienica podnosi moment obrotowy a sportowa moment oraz moc
-duży wpływ na prac silnika maja takrze przewody świec jak i same świec
-nie ktoży lekko staczają koło zamachowe co nie jest drogie a podobno podnosi moment i silnik dużo szybniej się wkreca w obroty gdyż ma mniejsze siły bezwładności
Pamietaj ze po zamontowaniu stożka jak i wypolerowaniu kanałów należało by pojechać na stację ustawic akład mieszanki paliwowej.
jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz
pozdrawiam