jasne i perfidne przegrzanie. Nie stało się to na pewno od razu, nie jest to proces krótkotrwały. Katowanie silnika, niedostarczenie mu odpowiedniego chłodzenia, bądź olej o niewłaściwej specyfikacji (lub po prostu zużyty), nieprawidłowy stan oleju ; to mogło się przyczynić do pokolorowania wału na fiolet palny ;>.
Jeśli materiał z, którego jest wykonany wał zabarwił się na kolor fioletowy to doszło do przegrzania się i wystąpienia dość wysokiej temperatury. Co może spowodować nieodwracalne zmiany w strukturze materiału. W internecie musi być jakaś wzmianka na temat tych barw
napewno jest przegrzany a pukał dlatego ze był przytarty na panewce czy na tłoku ja tak miałem przy 19tdi ale ja katowałem silnik i przytarł sie na tłoku
uważam tak jak reszta.
ktoś musiał mu za ostro wstawiać.
pozdro
przegrzany w ch*j
jasne i perfidne przegrzanie. Nie stało się to na pewno od razu, nie jest to proces krótkotrwały. Katowanie silnika, niedostarczenie mu odpowiedniego chłodzenia, bądź olej o niewłaściwej specyfikacji (lub po prostu zużyty), nieprawidłowy stan oleju ; to mogło się przyczynić do pokolorowania wału na fiolet palny ;>.
pozDRoV :).
Jeśli materiał z, którego jest wykonany wał zabarwił się na kolor fioletowy to doszło do przegrzania się i wystąpienia dość wysokiej temperatury. Co może spowodować nieodwracalne zmiany w strukturze materiału. W internecie musi być jakaś wzmianka na temat tych barw
napewno jest przegrzany a pukał dlatego ze był przytarty na panewce czy na tłoku ja tak miałem przy 19tdi ale ja katowałem silnik i przytarł sie na tłoku
tak jak koledzy wcześniej wspomnieli wał jest przegrzany
yhy to musi byc przegrzanie ...jak kiedys jezdizlem komarkiem na rozpuszczalniku to wszytko mialem fioletowe nawet kolanko xD
przegrzanie jak kolega wcześniej wspomniał
fioletowy = przegrzany ,pewnie na skutek przytarcia