Warsztat Samochodowy
|
Volvo V40 2.0t Bierze Olej
|
Witam. posiadam volvo v40 2.0t 160 km 1997r . samochód został niedawno kupiony w niemczech
(SAMOCHÓD BYŁ KUPIONY Z USZKODZONĄ TURBINĄ,TURBO WYMIENIŁEM W NIEMCZECH)
wróciłem nim do polski i po drodze okazało się że pali bardzo dużo oleju na 1000km spalił około 5 litrów oleju (10w40) dodam że kompresja jest ok turbo też sprawdzałem z tego co zobaczyłem to raczej nie puszcza oleju. Czy to uszczelniacze zaworów? może macie jakieś pomysły ? lub ktoś miał podobny przypadek?
(Samochód przy prze gazowaniu bardzo kopci na ciepłym i zimnym silniku)
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Może być uszkodzona głowica tzn. uszczelniacze zaworowe.
Druga sprawa to uszkodzone pierścienie. Po rozebraniu tych elementów i diagnozie wszystko będziesz wiedział.
a tak dokładniej co może być z tą głowicą?
płynu nie ubywa i oleju też tam niewidać
znaczy nie powinno byc tej mazi :d
wyjmij turbo daj do sprawdzenia czy nie puszcza oleju jezeli cos jest nie tak regenaracja kolo 500 zl w bialymstoku jezeli jest ok to musisz rozbierac silnik bo albo puszczaja uszczelniacze zaworow pekla glowica albo puszczaja pierscienie czyli i tak musisz rozebrac silnik zobacz jeszcze czy nie ubywa plynu chlodniczego albo czy nie ma w nim oleju powinien plywac na powierzchni a na korku od oleju powinna byc biala maz
moze byc glowica a moze byc znow turbo... ;]
głowica moze byc jeb...