ja miałem ten sam problem w oplu kadecie 1.6 Diesel. wtedy okazało się że na głowicy była malutka ryska prawie nie widoczna ale dopiero to zauważyłem przy zdjęciu głowicy po raz drugi gdy zmieniłem głowice to problem ustał. winna całemu zamieszaniu była pęknięta głowica... może w twoim przypadku jest to samo,gdybyś sciągał głowice to dokładnie ją umyj i obejrzyj od strony komory spalania...
jak uszczelka wymieniona , to wykręc pompę wody i zobacz może np. może płatki się połamały . Chłodnice też wykręć i przepukaj , wtedy będziesz miał pewność .
ja miałem ten sam problem w oplu kadecie 1.6 Diesel. wtedy okazało się że na głowicy była malutka ryska prawie nie widoczna ale dopiero to zauważyłem przy zdjęciu głowicy po raz drugi gdy zmieniłem głowice to problem ustał. winna całemu zamieszaniu była pęknięta głowica... może w twoim przypadku jest to samo,gdybyś sciągał głowice to dokładnie ją umyj i obejrzyj od strony komory spalania...
Sprawdź obieg chłodzenia, węze, chłodnice, termostat itp.
uszczelka była mieniana to musi być pompa albo chłodnica a jak nie to to już nie wiem :(
Uszczelke daj nowa(ale co widzę z komentarzy to jest).
Zobacz czy jest dobry obieg chłodzenia.
W poniedziałek się zabiorę za to i napisze co wyszło:)
Witam mam to samo tylko w megance 1.9d , głowica i uszczlka zmieniona i dalej to samo...
jak uszczelka wymieniona , to wykręc pompę wody i zobacz może np. może płatki się połamały . Chłodnice też wykręć i przepukaj , wtedy będziesz miał pewność .
uszczelka pod głowicą wymieniona i sie sadzi kompresji ja myślę że popa woda obiegu nie ma albo chłodnica przytkana
Może układ przypchany ale wątpie , przypuszczam że Uszczelka pod Głowicą.