facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 388 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

pomocy

Daniel438 Motobi Rocky

siema wyregulowalem zawory w 4t ssacy 0.05 wydech 0.10 i od tamtego czasu jakos na zimnym silniku cholernie ciezko pali czasem to nawet zajmuje 10 minut nim zapali oco chodzi? i jeszcze jedno jak dalem zawory obydwa na 0.05 to bylo to samo co teraz


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (8)

  • 2010-04-06 15:00:24

    druga sprawa z zaworami,skoro na wydechu ustawiłeś większy luz to zawór mniej otwiera kanał wydechowy i hamuje wyjście spalin,to też może być przyczyną takiego stanu rzeczy

  • 2010-04-06 14:55:21

    Motul OK,ale jaka lepkość??jak masz 10W40 półsyntetyk to jest bez sensu w takim silniku,bo te oleje posiadają dużo dodatków myjących a jak wiadomo chinolki nie mają dobrych filtrów olejowych,tylko siateczkę,więc rozpuszczone sadze z różnymi brudami są w ciągłym obiegu..sprawdż dokładnie jakiej lepkości masz ten Motul i ewentualnie zmień na mineralny o większej lepkości np.Castrol 20W40 w klasie jakości SG-(czyli mniej dodatków myjących),gęstszy olej lepiej uszczelni tłok-cylinder i nie powinien gasnąć zanim rozgrzeje się silnik i napuchnie tłok

  • 2010-04-06 11:12:06

    Moze ustawiales zawory na cieplym silniku i jak jest zimny to one sa przyparte a jak sie nagrzeja to odpala. Sprobuj tez wymienic swiece bo teraz wszystko robia tak ze szkoda mowic ;D

  • 2010-04-05 20:34:19

    najlepiej ssący 0.05, wydechowy 0.07

  • 2010-04-05 19:57:28

    olej motul czy jako stak tata kupowal, przebieg 8000 juz wiec wymienilem pasek i zaworyu regulowalem bo juz klekotaly i wogole podasz dodania gazu niezle go mulilo sie rozumi swieca nowka jeszcze nie smigana w nie wiem co mu dolega ze tak na zimnym ciezko pali

  • 2010-04-05 18:44:52

    Napisz coś więcej,tzn.jaki przebieg i czy silnik zalany jest właściwym olejem?chodzi o lepkość,gdyż te silniki mają dużą tolerancje pasowania tłok-cylinder i na rzadkim oleju do momentu "spuchnięcia" tłoka w wazie rozgrzewania silnika mogą być takie objawy..oczywiście przy prawidłowo wyregulowanych zaworach,0.1mm to stanowczo za dużo,na wydechu ma być 0.06mm.

  • 2010-04-05 15:10:17

    Może są wypalone już

  • 2010-04-05 14:51:45

    jeżeli tak jest to znaczy że one jak się nagrzeją to odpala czyli 10 min się nagrzewają :D ssący na 00.5 a wydechowy 00.6 TAK POWINNY BYĆ ALE albo coś sknociłeś jak są oby dwa na 5.5 to powinno być ok a czemu je regulowałeś :::::::????

Losowe pojazdy

  • Jawa 50
  • Mitsubishi Colt
  • Motobi Sprint
  • Volkswagen Polo
  • Volvo C70
  • Fiat Cinquecento

Co robią kierowcy na PJ