Warsztat Motocyklowy
|
pomocy
|
siema wyregulowalem zawory w 4t ssacy 0.05 wydech 0.10 i od tamtego czasu jakos na zimnym silniku cholernie ciezko pali czasem to nawet zajmuje 10 minut nim zapali oco chodzi? i jeszcze jedno jak dalem zawory obydwa na 0.05 to bylo to samo co teraz
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
druga sprawa z zaworami,skoro na wydechu ustawiłeś większy luz to zawór mniej otwiera kanał wydechowy i hamuje wyjście spalin,to też może być przyczyną takiego stanu rzeczy
Motul OK,ale jaka lepkość??jak masz 10W40 półsyntetyk to jest bez sensu w takim silniku,bo te oleje posiadają dużo dodatków myjących a jak wiadomo chinolki nie mają dobrych filtrów olejowych,tylko siateczkę,więc rozpuszczone sadze z różnymi brudami są w ciągłym obiegu..sprawdż dokładnie jakiej lepkości masz ten Motul i ewentualnie zmień na mineralny o większej lepkości np.Castrol 20W40 w klasie jakości SG-(czyli mniej dodatków myjących),gęstszy olej lepiej uszczelni tłok-cylinder i nie powinien gasnąć zanim rozgrzeje się silnik i napuchnie tłok
Moze ustawiales zawory na cieplym silniku i jak jest zimny to one sa przyparte a jak sie nagrzeja to odpala. Sprobuj tez wymienic swiece bo teraz wszystko robia tak ze szkoda mowic ;D
najlepiej ssący 0.05, wydechowy 0.07
olej motul czy jako stak tata kupowal, przebieg 8000 juz wiec wymienilem pasek i zaworyu regulowalem bo juz klekotaly i wogole podasz dodania gazu niezle go mulilo sie rozumi swieca nowka jeszcze nie smigana w nie wiem co mu dolega ze tak na zimnym ciezko pali
Napisz coś więcej,tzn.jaki przebieg i czy silnik zalany jest właściwym olejem?chodzi o lepkość,gdyż te silniki mają dużą tolerancje pasowania tłok-cylinder i na rzadkim oleju do momentu "spuchnięcia" tłoka w wazie rozgrzewania silnika mogą być takie objawy..oczywiście przy prawidłowo wyregulowanych zaworach,0.1mm to stanowczo za dużo,na wydechu ma być 0.06mm.
Może są wypalone już
jeżeli tak jest to znaczy że one jak się nagrzeją to odpala czyli 10 min się nagrzewają :D ssący na 00.5 a wydechowy 00.6 TAK POWINNY BYĆ ALE albo coś sknociłeś jak są oby dwa na 5.5 to powinno być ok a czemu je regulowałeś :::::::????