Warsztat Motocyklowy
|
mz etz 150
|
kiedy powinna byc iskra w mz etz 150 na tłoku przed gmp i jaka powinna być przerwa na przerywaczu????
bo ja mam zpłon jak najbardziej przyśpieszony i przerwe najwieksza
i jeszcze jest za mało..
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
pomurzcie bo wypierdole szmate na złom!!!!!!!!!
kurwa pomoże ktoś. kiedys miałem zapłon jak najbardziej przyspieszony i przerwe najwieksza bo inaczeej nie chodziła. raz se wyjechałem odpaliła normalnie przejechałem 200-300m i szmata zaczeła przerywać nie chciałe wkrecać sie na obroty wymieniłem jurz : gaznik, regulator napiecia ,filtr powietrza,kondensator, świece, nawet krzywke ale nie wiem po co.A i jeszcze troche kopci ale chyba oleju nie ciągnie,i kompresje ma dobrą. co do huja może by spierdolone.mz wkreca sie tylko na 4-5 tys obrotów .JUrz zaczyna mnie wkurwiać.A gdy podlicze ile kasy wjebałem w nia to aż żal w dupe sciska chyba wiecej niż ona sama jest warta.
mi sie otwiera na 3mm a na tłoku przed gmp to z 3cm ijak dam mniej to jeszcze gożej chodzi motor.co może powodować takie coś????
http://hoth.amu.edu.pl/~intr/ustzap.htm
co ty za głupoty wypisujesz rahim wiesz co to jest wyprzedzenie zapłonu piszecie takie głupoty a hłopaki to czytaja i zamiast im pomuc to jeszcze bardziej motorki sie psuja przez takich matołów jak ty. przerywacz ma sie otworzyc przed górnym martwym punktem 2,5 mm na przerywaczy ma byc przerwa około 0,4
Iskra powinna być podawana w trakcie gdy tłok jest w najwyższym punkcie czyli GMP(martwy punkt)..Przerwe to 1-2mm.