Warsztat Motocyklowy
|
Nierówna praca jawa ts
|
Witam wszystkich tu zgromadzonych. Może i ten "problem" to nie problem ale zapytać nie szkodzi. Otóż. Jawa ma zrobione szlify. Nowe świece, fajki, przerywacze, kondensatory, jest wyregulowana na razie tak na słuch. I tak. W jeździe silnik chodzi bez zarzutów. Troszkę się dusi ale to wina dysz. Na dniach wymienię. Ale na wolnych lewy cylinder pracuje jakby dwa razy szybciej niż prawy. Patrząc na wylot spalin czy po przyłożeniu dłoni. Czy to normalne w nich czy coś nie tak jest? Z góry dzięki za pomoc
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Z tym gaźnikiem to na bank lewe powietrze bierze. Skoro dajesz ssanie, to wzbogacasz mieszankę i jest dobrze (w Twoim przypadku dobrze). Jak wyłączasz ssanie, to zubażasz mieszankę i są problemy. Sprawdź połączenie gaźnika z króćcem i wyreguluj skład mieszanki. Powinno pomóc ;)
Co do nierównej pracy silnika, hmmm... bawiłeś się w wyrównywanie progów na łączeniu króćca z cylindrami? Jeżeli tak, to istnieje możliwość, że zrobiłeś jeden kana ssący większy od drugiego i tym samym jeden garnuch jest niedożywiony ;)
Dzisiaj regulowałem zapłon w te i we wte od końca do początku możliwej regulacji i tylko zmienia się praca silnika ale dalej lewy szybszy jest. A huj tam. Tak zostanie jak chodzi :) dzięki wszystkim za pomoc
niemialem do czynienia z 2 cylndrowcami ale to chyba zaplon jest wyprzedony :)
no może..a;bo gdziś lewe powietrze łapie.
Już go czyściłem i cały przedmuchany. Jeszcze kupię zestaw naprawczy albo cały gaznik to może pomoże
Wyczyść gaźnik i ustaw..to samo liter powietrza wyczyść...zmień świece
z tym problemem już gorzej, nie mam pojęcia. Ustaw zapłon i powiedz czy cos sie poprawiło bo może to też od tego.
Panowie dzięki :) a co to może jeszcze być jak na ssaniu chodzi dobrze a jak wyłącze to się dusi? Gaznik i filtr czyste. Dysze oryginalne. Iglica regulowałem
Zapłon prawdopodobnie
zapłon... miałem w jawie podobnie.
No też tak myślałem że to wina zapłonu. Wyreguluję to dzisiaj na czujnik i zobaczymy co będzie dalej :)
Nie wstyd zapytać, wstyd coś spier...ić ;) Jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak lewy gar może pracować szybciej od prawego skoro oba są na jednym wale korbowy? :D Jak nierówno chodzi i wymieniłeś tyle rzeczy, to sprawdź jeszcze przewody i cewki WN. Jeżeli się mylę co do nich, to zerknij jeszcze raz na wyprzedzenie zapłonu ;) Najczęstsza przyczyna nierównej pracy silnika tkwi w układzie zapłonowym.