facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Generic Cracker 2004r.

krzychcss Generic Cracker

Witam. Mam skuter Generic Cracker z 2004r. i chciałbym poprawić w nim osiągi. Ściągnąłem już blokadę z wariatora ( wyjąłem tuleję spod paska ) oraz wymieniłem dyszę główną na większą, mimo to skuter jedzie nadal max 55km/h. Wkładałem już do niego dużo modułów "odblokowanych" do tego skutera ale żaden nie poprawial osiągów. Gdzie są kolejne blokady w tym skuterze i jak one wyglądają? To pytanie zostawiam wam. Pozdrawiam. PS: Mam jeszcze problem ze światłami przednimi i tylnimi ponieważ na okrągło palą mi się żarówki. Jeździłem do mechanika ale on sam nie wie co sie już dzieje w tym skuterze.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (3)

  • 2010-01-06 08:31:53

    regulator napięcia wymieniłem to jak pieprzneło to aż na drodze sie jasno w nocy zrobiło:) a szukalem tych blokad... pisze że np na filtrze powietrza jest taka rurka którą trzeba uciąćalbo wyjąć (Uciąłem), filtr paliwa zmienic na wiekszy (wymieniłem na większy), tylko zastanawiam sie gdzie jest ten kabelek od regulacji obrotów tylniego koła ponieważ nie moge go znaleść a powinien być różowy... Ktoś poradzi coś jeszcze?

  • 2010-01-06 07:06:58

    a zarowki pali bo regulator napięcia do wymiany

  • 2010-01-05 20:53:09

    wejdz na youtube i w tym pasku wpisz jak zdjac blokady w skuterze lub cos w tym stylu i tam masz kable itm mozesz zalozyc rolki wario inne zalezy co chcesz poprwawic nieznam sie na tym bo ma manuala no i oczywiscie cylek powodzenia

Losowe pojazdy

  • Jawa 50
  • Volkswagen Passat
  • Keeway Focus 50
  • Fiat Brava
  • Benzer Texas
  • MG ZS

Co robią kierowcy na PJ