Warsztat Motocyklowy
|
NAGŁA AWARIA MAM DUŻY PROBLEM
|
siemka mam komarka jednak niewiem ja go stuningowac wizualnie jakos cos podniesc tył ale bedzie przeszkadac łancuch bo bedzie ocierał o taka rurke. JEst zima i niedługo ferie wic bym go se stuningoał ale nieiwme jak esksprtow prosze o pomoc co ajk gdzie i co zrobic aby był tuningowy
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Zgadzam Się z dombanem214 Takich maszyny trzeba odrestaurować!
Nie Tuninguj go bo to klasyk ;P Ładnie go odrestauruj i będzie git xD
heh
1 sprawa to zaloz na tyl amortyzatory oryginalne
mozesz go polakierowac (ja bym dal czarna perle)
wychromowac felgi lub jak masz w dobrym stanie wypolerowac
i pieknie bedzie
sorry za pomyłkę: załóż zębatkę Z-13 bo 12-ka jest w oryginale ;)
Zgadzam się z kolegami niżej,nic nie cuduj bo co najwyżej go oszpecisz..jeśli używasz go do codziennej jazdy,a brakuje ci mocy to kup zestaw: cylinder 60ccm z głowicą i większą dyszą,do tego zębatka zdawcza Z-12 i pośmigasz aż miło...A!z tłumikiem nic nie rób.
Jeśli chcesz żeby efekt końcowy był co najmniej zadowalający musisz dysponować w miarę wyposażonym warsztatem, sprzętem który będzie dobrą bazą do przeróbki, poważnie przemyślanymi planami uwzględniającymi nawet najdrobniejsze jej szczegóły, umiejętnościami dzięki którym zrealizujesz plany a przede wszystkim niemałym budżetem (wszystko po to żeby nie wyszło z tego jakieś nieproporcjonalne straszydło). Nie wiem jak wygląda Twój warsztat ale Komar jest już klasykiem i nie wypada go ciąć, brakuje Ci planów, nie wiem jak z umiejętnościami ale spodziewam się że nie jesteś wirtuozem spawarki i pistoletu lakierniczego, skoro posiadasz Komara to Twój portfel chyba też nie ciąży w kieszeni. W związku z powyższym -odpuść sobie albo ewentualnie zajmij się wyłącznie kosmetyką. Pozdrawiam.
Nie tuninguj Komara bo co byś nie zrobił to wiocha wyjdzie. Jedyna możliwość upiększenia komara to ładnie go odnowić (lakier, chromy, polerka)
tez popieram zostaw w spokoju ja tez tuningowalem i teraz zaluje..;/
zostaw klasyka w spokoju
Nie rób jaj z tuningowaniem no ale jak chcesz:
cylinder daj 60ccm
tłumik inny
dysze rozwierć
opony kostki daj
manetki żelowe
itp.
Ale wolał bym go odrestaurowac!
Chcesz zniszczyć taki sprzęt ?
azl tuningowac takie motocykle!!! powiem tak ta rorka co o nia lancuch bedzie ocierac to sie nazywa oś rurka mozesz nazwac to z czego pijesz kole kupiona w McScierwie
Na Twoim miejscu raczej bym go przywracał do oryginału... Komar nie jest najlepsza baza do tuningu.
wstaw koło na tył od Yamaha R1