Warsztat Motocyklowy
|
przyspieszanie
|
co zrobic zeby lepej sie zbierala ? z malych obrt mysle co dokupic ? wydech mysle ze tylko bedzie wiecej jechac a mi chodzi o rozpedzanie ma juz filtr twin air ma gaznik 34 z dyszami wiekszymi cos jeszcze pozdro ! licze na was ze pomozecie
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
sprzedam wydech gianneli 600zł i zamiana ... zainteresowanych prosze 695-168-803
pieknie sie prezentuje i poproawia osiagi
przedewszystkim sprawdż i ew. wyreguluj zawór wydechowy, to on znacząco wpływa na dynamikę niskich obrotów.
CYlinder 160 Polini, wydech JollyMoto i do tego nowe łożyska na wał korba Proxa żeby wszystko wytrzymało i mocy na pewno będzie więcej na wysokich i niskich obrotach. (a pierdo*enie o spalaniu i remontach to zachowajcie dla siebie bo jeżeli będzie stać kolesia na zrobienie takiego tuningu to na paliwo i remonty też będzie miał kasę).
wiadomo ze chcialo by sie wiecej :D Ale niestety te przerobki maja wiecej minusow niz plusow...
pomysle nad kanalami ;D (; domban214 idzie zajebiscie jak 1 bieg dojdzie do 10 tys wrzuce 2 bieg to kopyto juz ma ale (; mocy nigdy za duzo
jeden zab z przodu to tak jak 3 z tylu wiec po odjeciu 2 z przodu i 6 z tylu moto bedzie jechalo prawie tak samo jak przed zmiana... Mozna by dac 2 mniej z przodu a tyl zostawic i juz wtedy bedzie sie lepiej zbierac (ale oczywiscie predkosc gorsza)
ja poprawie tu pastora ponieważ z przodu (zdawcza) mniejsza tak jak napisał da przyśpieszenie lepsze ale z tyłu im większa tym lepsze przyśpieszenie a nie mniejsza. Pozdrawiam
ja bym zmienił przłozenia z przodu na okolo 2 zeby mniejsza i z tylu zmienil na okolo 6 mze 8 zebow mniejsza ale wtedy tez musisz zmienic lancoch co razem malych kosztow nie da ale by lepiej sie zbierala ale mnieszy v-max w
w 125 mowisz? Jak masz 350 i 2 gary to moze i sie da...
Wiadomo ze troche mozna dolny zakres tez polepszyc ale to nadal bedzie tylko dwusuw... Te silniki maja juz taka nature i niestety tego nie zmienisz. Nawet 125 w 4t pomimo tego ze ma 2 razy mniej mocy to od dolu zbieraja sie duzo lepiej (10-15km w 4t przeciwko 30-35 w 2t)
domban214 oj mylisz się... dobrze zrobiony dwusuw potrafi ładnie od dołu się zbierać. Mam tak zrobioną aprilie że od dołu ma zero muła. Nie będę mówił co zmieniałem bo to ci w 125 nie pomoże.
tak jak Ci juz napisali, 2t zawsze bedzie mialo slaby dol, a jak chcesz to zmienic to spalanie tez kosmicznie sie zwiekszy, wiec radze pojezdzic ta apka do czasu zrobienia prawka na A i przesiadka na 600, pozniej jakis litr-kazdy litr ma dobry dol wiec wszystko przed Toba xDD
Nie kombinój kamilrs...zostaw taka ją ..orginał bedzie chodził a po przeróbkach bedzie lipa;]
Najwiecej by dal wiekszy cylinder (np 160ccm) pozniej splanowana (obnizona) glowica jeszcze i powiekszone kanaly
Jak dla mnie - nie warto bo RSka fajnie idzie a po takich zabiegach spalanie bedzie ogromne i czesci bardzo wysilone przez co czesciej trzeba bedzie remontowac caly silnik (lancuch tez szybciej siadzie)
zmien przełożenia.. daj mniejsza zebatke z przodu
To jest dwusuw i nigdy nie bedzie zbieral sie od dolu... wiem co mowie bo tez mam 125 w 2t.
Wydech tez nic od malych obrotow nie da. Ja mam sportowy JollyMoto i daje cos dopiero ponad 7-8tys.obrotow