pierwszą konkretną regulacją jakiej musisz dokonać,to synchronizacja gaźników,a potem można cokolwiek powiedzieć,sprawdź membrany w gaźnikach,czy nie dziurawe.
ja pierdziele... Snejek8606 nie stuka żaden łańcuszek rozrządu tylko sprzęgło... ten tym silnika tam ma. W każdej gpz na wolnych oborach do 2tys obrotów słychać te stuki a potem ustaje. nie musisz sie niczym przyjmować.
w gpz-ecie masz ssanie ręczne... a nie automatyczne. i nie da sie ustawić tak obrotów na ssaniu... jedynie bez ssania na wolnych obrotach możesz ustawić... tam powinno być pokrętło niedaleko kranika po lewej stronie... Pozdrawiam!
co do stukania to łanicuszek rozrzadu,niewiem czy juz w twojm modelu jest napinacz hydrauliczny czy nie jak jest to moze byc to ze olej jest jeszcze zimny,a co do obrotow jak sie nagrzeje i ma 1tys. obrotow,
to sa dobre,a na ssaniu moze musza takie byc,ja mam Yamahe YZ250F i na ssaniu tez mam bardzo wysokie niewiem ile bo obrotomierza niema bo to full cross,a jak mi juz sie nagrzeje to sa niskie ponizej 1000
jak sie nagrzeje to obroty wychodzą do 1tyś tak normalnie i jeszcze jeno co to może być jak jest zimny to co stuka a jak sie zagrzeje troche to idzie normalnie koledzy co majom kawe muwią że to norma
tak jak mowi domban, widocznie sa to najlepsze obroty dla silnika, aby zlapac wlasciwa temperature pracy, ja bym na Twoim miejscu nic nie ruszal bo jest dobrze ;)
Jaki masz problem? Jak sie rozgrzeje i chodzi wtedy normalnie to tak ma byc!
Na ssaniu zawsze sa wieksze obroty i ssania sie nie da regulowac zazwyczaj
bez sania przy terażnijszych stopniach celcjusza niema szans zapalic ale jak jest ciepły to idzie nawet normalnie mi kumpel muwił że musze miec plastikowe pokrętło
ja gpz500 to miłem srubke miedzy dwoma gazinikami i nia sie redulowalo,a w fzr600 to bylo taki plastikowe pokretlo pod gazinikami z lewej striny pewnie masz tak samo poszukaj go!a bez ssania jakie masz obroty?
pierwszą konkretną regulacją jakiej musisz dokonać,to synchronizacja gaźników,a potem można cokolwiek powiedzieć,sprawdź membrany w gaźnikach,czy nie dziurawe.
jak spuścić szybko wode z chłodnicy w kawasaki gpz 600
ja pierdziele... Snejek8606 nie stuka żaden łańcuszek rozrządu tylko sprzęgło... ten tym silnika tam ma. W każdej gpz na wolnych oborach do 2tys obrotów słychać te stuki a potem ustaje. nie musisz sie niczym przyjmować.
w gpz-ecie masz ssanie ręczne... a nie automatyczne. i nie da sie ustawić tak obrotów na ssaniu... jedynie bez ssania na wolnych obrotach możesz ustawić... tam powinno być pokrętło niedaleko kranika po lewej stronie... Pozdrawiam!
co do stukania to łanicuszek rozrzadu,niewiem czy juz w twojm modelu jest napinacz hydrauliczny czy nie jak jest to moze byc to ze olej jest jeszcze zimny,a co do obrotow jak sie nagrzeje i ma 1tys. obrotow,
to sa dobre,a na ssaniu moze musza takie byc,ja mam Yamahe YZ250F i na ssaniu tez mam bardzo wysokie niewiem ile bo obrotomierza niema bo to full cross,a jak mi juz sie nagrzeje to sa niskie ponizej 1000
jak sie nagrzeje to obroty wychodzą do 1tyś tak normalnie i jeszcze jeno co to może być jak jest zimny to co stuka a jak sie zagrzeje troche to idzie normalnie koledzy co majom kawe muwią że to norma
tak jak mowi domban, widocznie sa to najlepsze obroty dla silnika, aby zlapac wlasciwa temperature pracy, ja bym na Twoim miejscu nic nie ruszal bo jest dobrze ;)
a to ze nie ma szans odpalic bez ssania to jest jak najbardziej normalne bo po to ono jest!
Jaki masz problem? Jak sie rozgrzeje i chodzi wtedy normalnie to tak ma byc!
Na ssaniu zawsze sa wieksze obroty i ssania sie nie da regulowac zazwyczaj
no tak tez ci mowie po lewej stronie kolo gazinikow,a pytalem sie jakie ma obroty jak sie nagrzeje i chodzi bez ssania?
bez sania przy terażnijszych stopniach celcjusza niema szans zapalic ale jak jest ciepły to idzie nawet normalnie mi kumpel muwił że musze miec plastikowe pokrętło
ja gpz500 to miłem srubke miedzy dwoma gazinikami i nia sie redulowalo,a w fzr600 to bylo taki plastikowe pokretlo pod gazinikami z lewej striny pewnie masz tak samo poszukaj go!a bez ssania jakie masz obroty?
reguluj gaźnik tak samo jak w mz
miałem motorynke i mz 250 ale teraz sie przesiadłem na gpz a mom go tydzien wiec jak masz to daj jakomś porade
nie miałeś wcześniej innego moto tylko od razu GPZeta?że nie wiesz która to śrubka??
ale niewiem ktura to śruba może macie jakiś schemat
jak to jak?bierzesz śrubokręt i ustawiasz