facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

zawory x3

calibra Motomar Vision

Panowie ustawiłem dziś zawory wylotowy 0.01m a ssący na 0.05m chodzi ok tylko nadal klekotajom co zrobić by się pozbyć tego klekotanja zaworów ): ????


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (16)

  • 2009-12-15 14:33:08

    to co to jest ?>

  • 2009-12-13 21:13:43

    to nie jest wina zaworów tez myślałem ze zawory
    tak do tej pokrywy przychodzi klapka
    i jak jej się nie założy to klekoczą
    byłem nawet z tym u mechanika

  • 2009-12-05 20:38:30

    ale jak ustawiłem na 0.06 to szczela z tumnika a jak było na 0.10 to było ok tylko zawory klekotały a jak ustawie na 0.05 m to tez będą szczelać ): da ktoś rade żeby ustawić tak żeby nie szczelało z tumnika ani nie klekotało

  • 2009-12-05 20:26:17

    ok ustawie oby dwa na 0.05 i zobaczymy jak to będzie żeby tylko nie klekotały (:

  • 2009-12-05 19:03:15

    ustaw oba na 0,05 ja tak mam i jest ok.

  • 2009-12-05 11:36:28

    dzx wylogowałem wylotowy na 0.06 tylko miałem naj mniejsze 0.05 ale mniej więcej wziąłem na 0.06 ale nie jestem pewien czy to jest dokładne te 0.06 ale myślę ze tak ale jeszcze troszkę klekotaią ale nie tak jak wcześniej (: na czym jest 0.06 bo na szczelnio... niema 0.06 tylko 0.05 i 0.10 i w górę chce się pozbyć całkiem tego klekotania na czym jest dokładne 0.06 (:

  • 2009-12-05 10:29:13

    Ok dzięki ustawie tak jak mówisz ustawie wylotowy na 0.06m a ssący zostawie na 0.05m idę regulować (: ;p;p

  • 2009-12-05 10:08:17

    na wylotowym ustawiłeś duży luz 0,1mm i klekocze bo nie ma blaszki o grubości 0,01mm (1/100mm),ssący masz dobrze na 0,05mm.

  • 2009-12-05 09:56:13

    Nikt tu nie ma racji!ustawiłeś za duże luzy i dlatego klekotają!!Na ssącym ma być 0,05mm a na wydechowym 0,06mm lub ciasno na żyletkę jeśli nie masz blaszki 0,06mm.

  • 2009-12-04 23:36:05

    rychu ma racje a nawet wiecej bym zrobił 0,2 na wydechowym a 0.15 na ssącym

  • 2009-12-04 21:18:03

    Gorny ustawiasz na 0.10 a dolny na 0.15 ja w moim juz z 3 razy sam ustawialem i chodzi zajebiscie

  • 2009-12-04 20:22:56

    na 0.01 ustawiłem wydechowy i słyszałem ze przez to klekotanie może prowadnic do podpicia samych zaworów jak i wybicia gniazd zaworowych, ew uszkodzenia krzywek na wałkach. i ot się boje jak ustawić żeby było ok i 0 klekotania ? ): z góry dzx ??

  • 2009-12-04 20:15:14

    niewiem dokladnie ale na wydechowym zawsze ma byc wiekszy luz niz na ssacym,no chyba ze sie pomyliles i ustawiles na 0,1 a napisales 0,01

  • 2009-12-04 20:12:58

    to na ile mają być ustawione ????????????? ):

  • 2009-12-04 20:09:58

    to zle ustawiles,bo na wydechowych ma byc wiekszy luz

  • 2009-12-04 19:44:43

    one z czasem powinny same przestac przynajmniej ja tak slyszalem i wytestowałem bo tes zawroki ustawialem i z czasem przestaly klekotac

Losowe pojazdy

  • Peugeot Trekker 50
  • Ford Focus
  • Romet 737
  • Romet 717
  • Piaggio Zip
  • Longjia LJ50QT

Co robią kierowcy na PJ