"...obrotomierz jest tak zsynchronizowany z napieciem ladowania ze pokazuje obroty silnika..."
no nie wiem... kumplowi kiedys w RS zjebal sie alternator i nie bylo ladowania ani zadnego napiecia z niego a obroty pokazywal normalnie. Biorac pod uwage to co piszesz to chyba troche dziwne prawda?
Cześć
Jesli obrotomierz nie jest machaniczny tzn. na linke ,to jest sterowany elektrycznie tzn. ze im wieksze obroty tym alternator(pradnica)daje wieksze napiecie i pod te napiecie jest podlaczony obrotomierz tzn. ze obrotomierz jest tak zsynchronizowany z napieciem ladowania ze pokazuje obroty silnika. Przeczysc wszystkie styki moze gdzies poprostu zasniedzialo i jest duzy opor dla pradu i dlatego spada.
pozdrawiam.--plaYer--
na podstawie akumulatora? hahaha
Na podstawie akumulatora to sobie mozna zrobic wskaznik naladowania a nie obrotomierz
A obroty silnika spadaja czy tylko wskazowka? Wskazowka jest sterowana impulsami z modulu wiec tu moze byc problem
Jeśli w twojej Aprili nie ma obrotomierza na linkę tylko działa na podstawie akumulatora to być może właśnie on jest słaby i nie daje rady.. Kumpel tak miał w NSR. Podładuj i zobacz :)
moze regulator napiecia sie konczy?
to od czego mogl byc napedzany jak napiecia nie mial od drgan silnika??^^
a dodam tylko ze na linke to on chyba nie jest
"...obrotomierz jest tak zsynchronizowany z napieciem ladowania ze pokazuje obroty silnika..."
no nie wiem... kumplowi kiedys w RS zjebal sie alternator i nie bylo ladowania ani zadnego napiecia z niego a obroty pokazywal normalnie. Biorac pod uwage to co piszesz to chyba troche dziwne prawda?
Cześć
Jesli obrotomierz nie jest machaniczny tzn. na linke ,to jest sterowany elektrycznie tzn. ze im wieksze obroty tym alternator(pradnica)daje wieksze napiecie i pod te napiecie jest podlaczony obrotomierz tzn. ze obrotomierz jest tak zsynchronizowany z napieciem ladowania ze pokazuje obroty silnika. Przeczysc wszystkie styki moze gdzies poprostu zasniedzialo i jest duzy opor dla pradu i dlatego spada.
pozdrawiam.--plaYer--
na podstawie akumulatora? hahaha
Na podstawie akumulatora to sobie mozna zrobic wskaznik naladowania a nie obrotomierz
A obroty silnika spadaja czy tylko wskazowka? Wskazowka jest sterowana impulsami z modulu wiec tu moze byc problem
Jeśli w twojej Aprili nie ma obrotomierza na linkę tylko działa na podstawie akumulatora to być może właśnie on jest słaby i nie daje rady.. Kumpel tak miał w NSR. Podładuj i zobacz :)