w tych silnikach rometowskich były aluminiowe uszczelki i taka musi być,jak założysz grubszą,azbestową z komara to będzie słabszy bo zmniejszy się stopień sprężania..gdyby była idealnie płaska powierzchnia głowicy w miejscu styku z cylindrem to można zakładać bez uszczelki,jest wtedy mocniejszy-pod warunkiem że będzie dobrze skręcona i szczelna głowica
jeśli jestgłowica splanowana mechanicznie i jest idealnie równa to bez usczelki mocno dokręć.
Możliwe bo tworzy się nieszczelność na połączeniu i motor traci kompresje i tym samym może być problem z jego odpaleniem.
w tych silnikach rometowskich były aluminiowe uszczelki i taka musi być,jak założysz grubszą,azbestową z komara to będzie słabszy bo zmniejszy się stopień sprężania..gdyby była idealnie płaska powierzchnia głowicy w miejscu styku z cylindrem to można zakładać bez uszczelki,jest wtedy mocniejszy-pod warunkiem że będzie dobrze skręcona i szczelna głowica
to tak jak by próbować odpalić moto bez benzyny..... no coment
Będzie mała kompresja i ciężko będzie go odpalić. Z resztą wątpię że go odpalisz.
no