Nie bierz się za to sam. Potrzebne są specjalistyczne narzędzia. Stół traserski z czujnikami płaszczyzn, odpowiednia szlifiernia wielokątowa-stacjonarna i parę innych.
Tłoka sie nie szlifuje :O tylko cylinder. Nie ma po co planować głowicy. W nowoczesnych silnikach stopień sprężania jest dobrany optymalnie. Za duże ciśnienie wcale nie poprawi pracy silnika, wręcz przeciwnie. NIE planuj.
Nie bierz się za to sam. Potrzebne są specjalistyczne narzędzia. Stół traserski z czujnikami płaszczyzn, odpowiednia szlifiernia wielokątowa-stacjonarna i parę innych.
nie planuj naprawde moze ci korbowod wyjsc gora jak koniecznie chcesz to uszczelke cieciejsza zaloz pod glowice
wez daj spokoj bo Ci korbowod wyjdzie bokiem
mam cylek 80cm i chce cos jeszcze
w 4t to jedyni pomaga podobno wiekszy cyl i chyba cos tam moze dac wario ale nie jestem pewnien
a co zrobic aby poprawic osiagi silnika??????????????
ok dzieki.kto pyta nie bładzi
Tłoka sie nie szlifuje :O tylko cylinder. Nie ma po co planować głowicy. W nowoczesnych silnikach stopień sprężania jest dobrany optymalnie. Za duże ciśnienie wcale nie poprawi pracy silnika, wręcz przeciwnie. NIE planuj.
wiekszse cisnienie po szlifie tłoka i splanowaniu głowicy
po co chcesz ja planowac?