facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

zapłon wsk 175/komar

zgora3 WSK 175

Witam. mam silnik od "czwórki" i jest przerobiony na zapłon od komara i wciąż mi pali cewki(jak go zrobię to jest iskra dopóki go nie zgaszę, potem iskra ginie) moje pytanie: gdzie ona ginie, gdzie mam jej szukać (dodam że ostatnio schowała się w wężyku od paliwa) żart ;) czy można jakoś zrobić żeby chodziła cały czas bez zmieniania zapłonu na oryginalny, np. wymiana cewki na mocniejszą lub coś w tym stylu, jeśli ma ktoś tak przerobione w swoim motorze niech napisze co i jak tam jest i czy cewki komarowskie się nie przepalają ps: mam przyspawany czop na wale od komara i chodzi na nim tylko cewki pali


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (3)

  • 2009-11-09 21:23:44

    zapłon mozna zawsze kupic. taki iskrownik od komara jest za słaby do wsk. kup drugi wał i drugi iskrownik i wsk bedzie idealnie chodzic.

  • 2009-11-09 20:46:37

    kurwa mać ile mam powtarzać ze nie, a chociaż bym kupił wał to zapłon zkąd wezme

  • 2009-11-09 20:26:02

    wyjeb ten wal w pizdu kup uzywany w dobrym stanie i wsk bedzie zapierdalac jak glupia

Losowe pojazdy

  • Keeway Hurricane 50
  • Vespa PK 50 S
  • Baotian BT50 QT9
  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Opel Ascona
  • Ford Escort

Co robią kierowcy na PJ