Warsztat Motocyklowy
|
zapłon wsk 175/komar
|
Witam. mam silnik od "czwórki" i jest przerobiony na zapłon od komara i wciąż mi pali cewki(jak go zrobię to jest iskra dopóki go nie zgaszę, potem iskra ginie) moje pytanie:
gdzie ona ginie, gdzie mam jej szukać (dodam że ostatnio schowała się w wężyku od paliwa)
żart ;)
czy można jakoś zrobić żeby chodziła cały czas bez zmieniania zapłonu na oryginalny, np. wymiana cewki na mocniejszą lub coś w tym stylu, jeśli ma ktoś tak przerobione w swoim motorze niech napisze co i jak tam jest i czy cewki komarowskie się nie przepalają
ps: mam przyspawany czop na wale od komara i chodzi na nim tylko cewki pali
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
zapłon mozna zawsze kupic. taki iskrownik od komara jest za słaby do wsk. kup drugi wał i drugi iskrownik i wsk bedzie idealnie chodzic.
kurwa mać ile mam powtarzać ze nie, a chociaż bym kupił wał to zapłon zkąd wezme
wyjeb ten wal w pizdu kup uzywany w dobrym stanie i wsk bedzie zapierdalac jak glupia