Warsztat Motocyklowy
|
wsk 175 zapłon
|
Witam. mam silnik od "czwórki" i jest przerobiony na zapłon od komara i wciąż mi pali cewki(jak go zrobię to jest iskra dopóki go nie zgaszę, potem iskra ginie) moje pytanie:
gdzie ona ginie, gdzie mam jej szukać (dodam że ostatnio schowała się w wężyku od paliwa)
żart ;)
czy można jakoś zrobić żeby chodziła cały czas bez zmieniania zapłonu na oryginalny, np. wymiana cewki na mocniejszą lub coś w tym stylu, jeśli ma ktoś tak przerobione w swoim motorze niech napisze co i jak tam jest i czy cewki komarowskie się nie przepalają
ps: mam przyspawany czop na wale od komara i chodzi na nim tylko cewki pali
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
to szukaj używane w dobrym stanie.. niestety poprzedni własciciel popełnił kolosalny błąd ładując w WSKe 175 zapłon od komara.. idiotyczny pomysł który nic nie daje..:/ dobry używany wał moze kosztował w granicach 50-80zł
a wał to nie jest tania rzecz a wgl to te nowe wały są hu.ja warte
To zmien wał
ale nie moge bo mam czop przespawany od komara i tylko od komara pasuje(zrobił to poprzedni właściciel)
zamontuj zaplon caly od wsk 125 bacz jawy !!