facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

wsk 175 zapłon

zgora3 WSK 175

Witam. mam silnik od "czwórki" i jest przerobiony na zapłon od komara i wciąż mi pali cewki(jak go zrobię to jest iskra dopóki go nie zgaszę, potem iskra ginie) moje pytanie: gdzie ona ginie, gdzie mam jej szukać (dodam że ostatnio schowała się w wężyku od paliwa) żart ;) czy można jakoś zrobić żeby chodziła cały czas bez zmieniania zapłonu na oryginalny, np. wymiana cewki na mocniejszą lub coś w tym stylu, jeśli ma ktoś tak przerobione w swoim motorze niech napisze co i jak tam jest i czy cewki komarowskie się nie przepalają ps: mam przyspawany czop na wale od komara i chodzi na nim tylko cewki pali


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (5)

  • 2009-11-09 17:32:54

    to szukaj używane w dobrym stanie.. niestety poprzedni własciciel popełnił kolosalny błąd ładując w WSKe 175 zapłon od komara.. idiotyczny pomysł który nic nie daje..:/ dobry używany wał moze kosztował w granicach 50-80zł

  • 2009-11-09 15:53:56

    a wał to nie jest tania rzecz a wgl to te nowe wały są hu.ja warte

  • 2009-11-09 15:28:49

    To zmien wał

  • 2009-11-09 14:40:54

    ale nie moge bo mam czop przespawany od komara i tylko od komara pasuje(zrobił to poprzedni właściciel)

  • 2009-11-09 14:30:06

    zamontuj zaplon caly od wsk 125 bacz jawy !!

Losowe pojazdy

  • Wartburg 353
  • WSK 125
  • Skoda Forman
  • MZ ETZ 250
  • Romet 50 T-1
  • Yamaha DT 125

Co robią kierowcy na PJ