a..gaźnika od sima nie zakładaj,bo Jawowskie są lepsze,poza tym musiałbyś montować na kierownicy dźwignię ssania z linką..zupełnie bez sensu,bo jak mówię ten z Jawki jest lepszy,z gaźnikiem z sima miałbyś tylko problemy a osiągów nie polepszysz stosując taki gaźnik.pozdro.
wymień cylinder z tłokiem na większą pojemność 60ccm,splanuj głowice o 0,5-1mm,wymień króciec ssący lub powiększ przelot,zmień dyszę główną na większą,skróć rurkę w filtrze powietrza,zastosuj zębatkę zdawczą Z-13,powiększ otwory w końcówce tłumika ale nie za dużo..i tyle.Podkowy i wypełniacza wału jak piszą co niektórzy "znawcy"nie założysz,bo Jawka ma pełny wał,na podkowę też nie ma miejsca bo połówki wału są bardzo blisko siebie,czyli tak jak ma być..podkowy stosuje się w WSK-ach 125.
a..gaźnika od sima nie zakładaj,bo Jawowskie są lepsze,poza tym musiałbyś montować na kierownicy dźwignię ssania z linką..zupełnie bez sensu,bo jak mówię ten z Jawki jest lepszy,z gaźnikiem z sima miałbyś tylko problemy a osiągów nie polepszysz stosując taki gaźnik.pozdro.
wymień cylinder z tłokiem na większą pojemność 60ccm,splanuj głowice o 0,5-1mm,wymień króciec ssący lub powiększ przelot,zmień dyszę główną na większą,skróć rurkę w filtrze powietrza,zastosuj zębatkę zdawczą Z-13,powiększ otwory w końcówce tłumika ale nie za dużo..i tyle.Podkowy i wypełniacza wału jak piszą co niektórzy "znawcy"nie założysz,bo Jawka ma pełny wał,na podkowę też nie ma miejsca bo połówki wału są bardzo blisko siebie,czyli tak jak ma być..podkowy stosuje się w WSK-ach 125.
Wymień lub rozwierć króciec od gaźnika 0,5 konia więcej:D skróć kolanko o 10 cm kolejne 0,5 konia więcej razem czyni 1 koń mechaniczny:D:D Pozdrawiam
Do tego gaznik o większym przelocie, od sima choćby. Podkowa, wypełniacze wału
może wstaw wzmacniany wał , cylinder 60 , inną dysze