Warsztat Motocyklowy
|
zapłon wsk 175/komar
|
Witam. mam silnik od "czwórki" i jest przerobiony na zapłon od komara i wciąż mi pali cewki(jak go zrobię to jest iskra dopóki go nie zgaszę, potem iskra ginie) moje pytanie:
gdzie ona ginie, gdzie mam jej szukać (dodam że ostatnio schowała się w wężyku od paliwa)
żart ;)
czy można jakoś zrobić żeby chodziła cały czas bez zmieniania zapłonu na oryginalny, np. wymiana cewki na mocniejszą lub coś w tym stylu, jeśli ma ktoś tak przerobione w swoim motorze niech napisze co i jak tam jest i czy cewki komarowskie się nie przepalają
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
mi kiedyś iskra zginęła i znalazłem ja w baku ...
to wstaw zaplon od wsk 125 i tyle
ja wiem jak jest oryginalnie w 175-tce ale nie chce robić za zwykły zapłon bo bym musiał wał nowy kupić
Cewka bateryjna jrst to cewka powszechnie montowana w WSK 175
A co to jest cewka bateryjna? Lepiej przerób za zapłon od sima
Wyjeb ta w pizdu i wstaw cewke bateryjna, pradnice i akumulator v12