Warsztat Motocyklowy
|
piaggio nrg mc3 dylemat
|
siema!! koledzy:D mam okazje kupic piaggio nrg 22 rok sprowadzone z niemiec, i ma blokady z tego co wiem ale gdzie?? jak ma byc zarejstrowany na 50 w niemczech to musi miec blokady...
bo jak sie nim przechałem to słabo coś i zamulał. i ma przejechane 35 tyś. prosze o pomoc bo szajsu nie chce kupowac z góry dzięki;p przyczepności:D pozdro
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Jeżeli ma 35tyś to pasek,wario,rolki,sprzęgło,dzwon nie raz były w nim wymieniane,czyli nie koniecznie musisz na dzień dobry wydać 350zł??jak pisze poprzednik.Wszystko zależy od ceny i stanu wizualnego.
Jeżeli ma 35tyś i chuj z blokadami pasek,wario,rolki,sprzęgło,dzwon to sie szybko zużywa i nie ważne czy są blokady czy nie.Po 20tyś dzwon wytary,sprzęgło prawie blacha,rolki kwadratowe a wario płaskie,pasek wyślizgany.Czyli na dzień dobry musiz wypierdolić jakieś 350zł w układ napędu.Jeśli był remont to bym wziął a tak to bym go olał i poczekał na inną okazje
zakonnice w italii oczywiście.. ;)
tak a'propos przebiegu,zakonnice robią dwusuwami po 100tyś.km,ten ma blokady czyli tak jakby jeździła nim zakonnica,więc jeszcze pojeździ.. ;)
jak ma blokady to nie jest zajeżdżony nawet z takim przebiegiem,bo silnik chodził na pół gwizdka,zależy jaki jest stan wizualny i cena..
myślę że się opyla tylko niedługo trzeba będzie tłok wymienić
nie kupuj 35 tys na skuter to jest w chuj 10 to juz dużo;d ale jak chcesz twoj wybór
no jak przejechał jakiś typ 35 tyś km to nie jest zajeżdżony ale jak ściągniesz blokady to ci będzie mulił musisz go mocno pocisnąć . opłaca c się ja bym brał
22 rok i 35tyś no to nieźle to ja mam malage z 94rok i ma tylko 18tyś jeżeli był robiony remont to bym kupił bez blokad też można zarejestrować na 50ccm przecież nikt ci nie udowodni że nie ma blokad