facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

silnik wfm


dostalem ostatnio silnik wfm w oplakanym stanie bez lewej pokrywy sprzegla, dekla sprzegla, magneta, glowicy a do polowy cylindra siedzi rdza Ma 3 biegi ktore wchodza a raczej wchodzily bez zarzutu gdyz musialem rozpolowic silnik aby oczyscic skrzynie korbowa. oto pytania -od jakiej wfm pochodzi ten silnik?? (tlok jest wiekszy niz w wsk.) -sa jeszcze czesci do takiego klasyka?? -czy oplaca sie wogole wkladac jakis pieniadz w niego?? gdyz kiedys gdy byl uzywany strasznie sie grzal a rozpolawiajac silnik na miejscu walu korbowego znajduja sie dosc duze wglebienia i rysy


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (6)

  • 2009-10-06 20:50:10

    aaa pierdzielisz to jest 175:P
    miałem taki silnik

  • 2009-10-05 19:46:23

    To jest silnik o pojemności 150! 175-ki na odlewie który przykręca się do ramy,miały korek którym spuszczało się olej z komory wału korbowego po zimowym zalaniu silnika olejem,(tak zabezpieczało się silnik na zimę),lub gdy silnik uległ zalaniu paliwem to tym samym korkiem spuszczało się paliwo z komory wału korbowego.

  • 2009-10-05 18:40:56

    ale ten silnik ma poj. 175 a nie jak kolega nizej napisał 150:P

  • 2009-10-05 18:39:31

    ja miałem taki silnik z wfm z 61 roku części jeszcze są i to możesz kupić nowiutkie bo też kupowałem;]

  • 2009-10-05 14:29:32

    silnik pochodzi z WFM 150

  • 2009-10-05 13:47:50

    http://www.polskajazda.pl/Warsztat,Samochodowy/Problem/silnik_wfm,WFM,/6407
    Fotka silnika

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Nissan Primera
  • CZ 175/450
  • Gilera Runner 50
  • Suzuki RM 450Z
  • Mitsubishi Eclipse

Co robią kierowcy na PJ