Warsztat Motocyklowy
|
silnik wfm
|
dostalem ostatnio silnik wfm w oplakanym stanie bez lewej pokrywy sprzegla, dekla sprzegla, magneta, glowicy a do polowy cylindra siedzi rdza Ma 3 biegi ktore wchodza a raczej wchodzily bez zarzutu gdyz musialem rozpolowic silnik aby oczyscic skrzynie korbowa. oto pytania
-od jakiej wfm pochodzi ten silnik?? (tlok jest wiekszy niz w wsk.)
-sa jeszcze czesci do takiego klasyka??
-czy oplaca sie wogole wkladac jakis pieniadz w niego?? gdyz kiedys gdy byl uzywany strasznie sie grzal a rozpolawiajac silnik na miejscu walu korbowego znajduja sie dosc duze wglebienia i rysy
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
aaa pierdzielisz to jest 175:P
miałem taki silnik
To jest silnik o pojemności 150! 175-ki na odlewie który przykręca się do ramy,miały korek którym spuszczało się olej z komory wału korbowego po zimowym zalaniu silnika olejem,(tak zabezpieczało się silnik na zimę),lub gdy silnik uległ zalaniu paliwem to tym samym korkiem spuszczało się paliwo z komory wału korbowego.
ale ten silnik ma poj. 175 a nie jak kolega nizej napisał 150:P
ja miałem taki silnik z wfm z 61 roku części jeszcze są i to możesz kupić nowiutkie bo też kupowałem;]
silnik pochodzi z WFM 150
http://www.polskajazda.pl/Warsztat,Samochodowy/Problem/silnik_wfm,WFM,/6407
Fotka silnika