tak jak niżej napisał Piotr1967 mam teraz cieczaka ale wcześniej miałem skuter chłodzony powietrzem i nie było problemu... latem nawet przy ostrym katowaniu nic sie nie działo ( silnik leader 125 z cylindrem 170 polini zamontowany w piaggio zipie)... może i lc lepsze ale jeżeli miałbyś okazje kupić coś na powietrzu to sie nie zrażaj bo nie ma najmniejszego powodu.
obydwa są dobre,mam 2 skuty,jeden chłodzony cieczą,drugi powietrzem i ten chłodzony powietrzem wcale nie przegrzewa się nawet latem w upalne dni na trasie 100km,do sportowej jazdy możesz zamontować wydajniejszy wentylator i nie przegrzeje się,zapewniam
To tak Lubisz długie trasy? Kup Cieczaka Chcesz pobawić się w stunt kup powietrzaka :)
tak jak niżej napisał Piotr1967 mam teraz cieczaka ale wcześniej miałem skuter chłodzony powietrzem i nie było problemu... latem nawet przy ostrym katowaniu nic sie nie działo ( silnik leader 125 z cylindrem 170 polini zamontowany w piaggio zipie)... może i lc lepsze ale jeżeli miałbyś okazje kupić coś na powietrzu to sie nie zrażaj bo nie ma najmniejszego powodu.
lc i nie ma o czym mówić nadaje sie lepiej do tuningu i jest lepszy pod każddym względem
obydwa są dobre,mam 2 skuty,jeden chłodzony cieczą,drugi powietrzem i ten chłodzony powietrzem wcale nie przegrzewa się nawet latem w upalne dni na trasie 100km,do sportowej jazdy możesz zamontować wydajniejszy wentylator i nie przegrzeje się,zapewniam
Oczywiście ,żę ciecz,LC sie nie przegrzewa (jak wszystko sprawne).
Na cieczy! Tym bez obaw w dłuższe trasy pojedziesz i nie bedziesz musiał robic sobie tak częstych postojów jak na ac.
Lepszy jest chłodzony cieczą, ale jak ci się coś zdupi to dużo więcej jest wtedy roboty, a jak masz na powietrzu to łatwiej naprawić.
lc
ciecz lepiej chłodzi :)))