jak wejdzie na obroty to z jednego kopcuwa a z drugiego iskry na 10 m i ogień jak z palnika tak co 1-2 sekundy na obrotach od 3-8 tyś. iczasami przeywa i ma problemy z wejściem na obroty ale stało mi sie to wtedy jak mi zgasła po 4 km przejechanych wtedy zgubiła iskre na lewy gar ale zrobiłem to i powstał ten problem
w jawie przy tylu przegrodach w tlumikach leci ci ogien?- cos nie bardzo wierze ale??? --- 100% to bedzie zaplon zle wyregulowany i dopala ci resztke benzyny w tlumiku- napisz cos wiecej-jak pali? jak jedzie?
opanowałem sprawę były źle ustawione platynki i zapłon
jak wejdzie na obroty to z jednego kopcuwa a z drugiego iskry na 10 m i ogień jak z palnika tak co 1-2 sekundy na obrotach od 3-8 tyś. iczasami przeywa i ma problemy z wejściem na obroty ale stało mi sie to wtedy jak mi zgasła po 4 km przejechanych wtedy zgubiła iskre na lewy gar ale zrobiłem to i powstał ten problem
brobleme jest zle ustawiony zapłon
w jawie przy tylu przegrodach w tlumikach leci ci ogien?- cos nie bardzo wierze ale??? --- 100% to bedzie zaplon zle wyregulowany i dopala ci resztke benzyny w tlumiku- napisz cos wiecej-jak pali? jak jedzie?
jak jezdzisz caly dzien bez przerwy to wiadomo ze silnik ma juz odpowiednia temperature i tlumik jest tak nagrzany ze sypia sie iskry itp.
moze cos jest nie tak z cylindrami? nie wiem, ja sie tylko dyomyslam :P
a jak dochodzi to takiego zagrzania wydechu?