Warsztat Motocyklowy
|
Chińska Padlina
|
Elo ;D
Mam takie pytanie , w tym chińskim trupie poza blokadą na tłumiku zwęzce i zawirowaczu , jest chyba cos z gaźnikiem , bo jak jest na automatycznym ssaniu to zap****ala na wyzszych obrotach ( jak jest zimny ) i jest mocniejszy poprostu , jak sie rozgrzeje to obroty spadają i jest słabszy ( przy ruszaniu oczywiscie), zmieniłem rolki na 5.5 grama jest różnica , ale jak jest zimny , bo jak mówie jak sie rozgrzeje to pizda jest .( silnik nie zatarty , zdrowy ) nie przegrzany . Prosze o pomoc , a tak a propo ma ktos jescze taki problem jak ja. ? POZDRAWIAM
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
załóż większą dyszę
tak , jest to typowy silnik 2T Chiński , Longija , keeway , i inne
silnik longji????? 2t?
A kolega ma sciagniete wszystkie blokady? - ja mam Laike Yukimoto Drakive 50 (cos jak fonero) - i zdjalem wszystkie blokady , - jezdzi sie rewelacja , ale mam jak ty czyli lub moze troche inaczej a mianowicie co zauwarzylem w srodku dnia jesli temp na dworze oscyluje w granicach 15-20st.c skuter jest mulowaty - a zas wracajac lub jadac do pracy wczas rano lub pozno wieczorem kiedy dupa trzesie mi sie z zimna skuter ozywa- jest mocny , 50% lepiej przyspiesza- mysle ze jest to spowodowane temperatura powietrza jaka dostaje silnik - polecam ci ten temat z you tube (http://www.youtube.com/watch?v=ohvJoMSJvW8)- jak zdjac wszystkie blokady ---- pozdrawiam
Raczej już nic na to nie poradzisz... :)