Warsztat Motocyklowy
|
Jaki cylinder simson??
|
Mam zamiar wymienić w moim simsonie cylinder na nowy.
I nie wiem co będzie lepsze 50 czy 60??? No i w jakiej cenie można kupić coś "uczciwego" żeby motorek trochę pochodzil???
Proszę o jakieś porady...
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
http://moto.allegro.pl/item734997858_cylinder_simson_s_51_sr_50_oryginal_ddr_tlok.html
CO O TYM MYŚLICIE??
hubi jak miales syfny tlok i zle zrobiony szlif to nie ma sie co dziwic, na 60 mozna osiagnac 100km/h z luzem, remonty wcale nie sa takie czeste
przeciez ja mu nie kazalem samemu dorabic kanalow, za 50-60zl ktos by mu to porzadnie zrobil,
jesli masz takie wymagania to kup zwykly cylek u kniazia 50cmm, ma oryginalne ddr za 370zl ze starych zapasow, ale zwykly amlot z tlokiem mza kupisz za 100zl, ddr-a po szlifie kupisz za 200zl z tlokiem
Kup zwykły cylinder za 100zł,dobrze dotrzyj,do paliwa lej olej półsyntetyk orlenowski to pojeździsz,bo te przeróbki typu kanały,większy gaźnik,spawak,stożek poprawiają osiągi na chwilę i zaraz remont..
Zapomnialem jeszcze dodać, że nie chodzi mi o to żeby simson mial super v-max. Chodzi mi żeby dlugo pojeździć bez awarii...
Miałem juz DDR cylinder przeszlifowany na 60 i za długo mi to nie chodziło;/...
Nie interesuje mnie żadna przeróbka simsona typu tłumik spawak, szlify cylindra, ani dorabianie kanałów, zmienianie kosza na s70...
Myślałem raczej o zakupie nowego w miare dobrego cylindra, i w jakiej kwocie cos takiego można kupić...
jezlei masz dobrze zrobiony cylinder, i dobrze zespawany wydech, to 11k to nic :]
talta,racja z tymi kanałami pod warunkiem że ktoś na tym się zna,ale sądząc po pytaniu pytający raczej się nie zna i lepiej żeby sam nie kombinował bo pogorszy osiągi,co do kosza i zębatki zdawczej,łatwiej zmienić przełożenie na zębatce niż na koszu a efekt jest ten sam..i osiągnięcie 11tyś obr/min.w silniku simsona 60ccm jest mocno wątpliwe i nierealne bo jakby miał takie obroty to 100-kę wydarłby jak nic,przy nie kłamiącym liczniku
gowno Ci ten syf da..
najlepiej kup gaźnik amal
kaban ma 100% racji,ale zapomniales o gazniku :P na 16mm bedzie zamulka, piotr silnik simsonowski moze krecic do 11 tys obr/min na platynkach i jest odcinka, jak dasz lepszy zaplon to mozna wycisnac wiecej, kosz na 70 mozesz wymienic jak chcesz miec wiekszy v-max, a gorsze przyspieszenie
ja bym zrobil 60/4/3 spawak i gaznik 21 bardzo popularny zestaw
piotr jak ktos sie na tym nie zna to sie pogorsza ale jak bedzie to zrobione dobrze, to bedzie czuc szmoc, nie wiem czy wierzysz w dysze mocy (72) i tlumik fi 32, te tlumiki blokuja simka, po tunie cylka
zebatka zdawcza 16 nie wiadomo czy jest dobrym rozwiazaniem, to trzeba dobrac indywidualnie
jak 60/2 z gaznikiem 16mm i dysza 72 poleci 80-85km/h to jest super wynik, oczywiscie mowie o nie klamiacym liczniku
jezeli zamawiasz cylinder 60..
to nie musisz zmieniac walu na wzmocnionego, ani koszu sprzeglowego..
oryginalny kosz i wal wytrzymają.
to raz.
jak chcesz kupic 60 NO NAME , to sobie to odpuść.
to dwa.
a trzy, kup cylinder DDR , szlif na 60 + 2 kanaly, czyli 60/4 , do tego spawak i miodzio !
a do tego ewentualnie seryjny tłumik ze zwiększoną średnicą rurek wewnętrznych..tani,dobry i nie szpeci klasycznego wyglądu simsona ;)
Kup jakikolwiek cylinder 60ccm i na pewno będzie dobry bo te silniki nie wykręcają 11tyś obrotów,lej do benzynki dobry olej np.czerwony orlen i bedzie git.. Aha,nic nie kombinuj ze szlifowaniem okien bo pogorszysz osiągi,cylek 60-ka,większa dysza i zębatka przednia od skutera sr50 a pociśniesz 80-85km/h
ale glupoty, ile masz kasy na cylek? rtz jest nizszy i mozesz miec problem z tlokiem do niego potem, kup tlok mza, szlif i przerob na 4 pluki i lekko ciachnij okna, rozwierc gaznik, szlif 30-80zl, przerobka ok 60zl, tlok 30zl, rozwiert to nie wiem ale zapytasz sie tam gdzie robia szlify, wal jak dobry to wytrzyma, 70 nie pakuj na wal od 50 bo inna waga tloka i ci bedzie sie jebac, po za tym kartery musial bys rozwiercic
70 odrazu
Wał powinien wytrzymać 60ccm...
mataoo123 tak efekt bedzie lepszy ale co z walem bo RZT 60 ma ogromną moc jeszzce z gaźnikiem amala i 2 miechy i po wale ja bym ci radził jak nie chcesz wydawać kupe kasy to zrób kilka szlifów staremu i do tego dobry tłok i bedzie git
Jeśli wymiana cylka to na pewno nie jakiś tani za 100 z almotu!, lepiej dołożyć i kupić sobie 60ccm z RZT i koszt tego chyba 300 zł (cylek, głowica, tłok, pierścionki)..., cena nie jest mała ale pojeździsz dłużej niż na tanim za 100 zł, a i moc będzie większa!
Jeżeli zapodasz większy cylinder efekt będzie lepszy z koszem sprzęgłowym s70
no widomo ze lepsza 60 ja kupilem taki zwykly tani za 110 zl z glowica tlokiem i pierscieniami na orgilanlym wale i jak narazie jest wszystko ok :) zaloz do tego jakis lepszy wydech i gaznik i bedzie rakieta :) Simaon ponad wszystko :)