sam cylek ci dużo nie da najlepiej jeszcze zmienić dysze w gaźniku na większe lub cały gaźnik,łożyska na wale bo mogą tego po jakimś czasie nie wytrzymać,wariator,sprzęgło i pasek najlepiej,i dobrze by też było kupić jakiś sportowy filtr powietrza o większej przepustnicy np.stozek (polini,revo,malossi) na tych częściach napewno by lepiej śmigal.Chociaż ja osobiście bym ci doradzał zamiast 90cm kupić lepszej firmy 80cm3 np.naraku. ;]
no niestety kacper943 musze cie poinformowac ze twoj łoś a a jego skuter to calkiem co innego ty zamiast paska napedowego masz lancuch ! nie masz wariatora! także skuter to jest calkiem inna bajka
Sory, ale ja miałem 90 poj. w łosiu i nic się nie działo, nie wymieniałem wału ani łożysk... wszystko było dobrze, tylko od tej mocy karter pękł przez co spierdalał i musiałem zmienić silnik.... nie radze ci zakładać tego bo wiele ci nie da... spróbuj raczej wymienić moduł na odblokowany... mój kumpel miał łosia 50 z odblokowanym modułem i leciał tyle co moja 90 z zablokowany...
UWAGA: wszystkie porady były stosowane w łosiach... nie wiem jak zachowa sie to w skuterkach....
osiągi i moc napewno wzrosnie
tyle że im większy cylinder tym więcej kasy trzeba władować i więcej się pomęczyć, ale efekt będzie widoczny.
tylko też dobrze musisz go dotrzeć :)
"Przy tuningu skuterów 4T polecamy również wymianę wariatora,który poprawia przyśpieszenie." - przeczytaj dokładnie całą tę stronke
sam cylinder ci dużo nie da
to tego przydałby sie:
-(tak jak jest napisane na stronce) wariator
- większy gaźnik (bo inaczej szybko go zatrzesz i szlif)
- sprzęgło też jakieś lepsze by sie przydałoby
popieram Gardenhrub
łożyska i wał też długo Ci nie wytrzymają
sam cylek ci dużo nie da najlepiej jeszcze zmienić dysze w gaźniku na większe lub cały gaźnik,łożyska na wale bo mogą tego po jakimś czasie nie wytrzymać,wariator,sprzęgło i pasek najlepiej,i dobrze by też było kupić jakiś sportowy filtr powietrza o większej przepustnicy np.stozek (polini,revo,malossi) na tych częściach napewno by lepiej śmigal.Chociaż ja osobiście bym ci doradzał zamiast 90cm kupić lepszej firmy 80cm3 np.naraku. ;]
no niestety kacper943 musze cie poinformowac ze twoj łoś a a jego skuter to calkiem co innego ty zamiast paska napedowego masz lancuch ! nie masz wariatora! także skuter to jest calkiem inna bajka
Gardenhrub i Kisiel94:
Sory, ale ja miałem 90 poj. w łosiu i nic się nie działo, nie wymieniałem wału ani łożysk... wszystko było dobrze, tylko od tej mocy karter pękł przez co spierdalał i musiałem zmienić silnik.... nie radze ci zakładać tego bo wiele ci nie da... spróbuj raczej wymienić moduł na odblokowany... mój kumpel miał łosia 50 z odblokowanym modułem i leciał tyle co moja 90 z zablokowany...
UWAGA: wszystkie porady były stosowane w łosiach... nie wiem jak zachowa sie to w skuterkach....
osiągi i moc napewno wzrosnie
tyle że im większy cylinder tym więcej kasy trzeba władować i więcej się pomęczyć, ale efekt będzie widoczny.
tylko też dobrze musisz go dotrzeć :)
ale bedzie on w miare chodzil
"Przy tuningu skuterów 4T polecamy również wymianę wariatora,który poprawia przyśpieszenie." - przeczytaj dokładnie całą tę stronke
sam cylinder ci dużo nie da
to tego przydałby sie:
-(tak jak jest napisane na stronce) wariator
- większy gaźnik (bo inaczej szybko go zatrzesz i szlif)
- sprzęgło też jakieś lepsze by sie przydałoby
popieram Gardenhrub
łożyska i wał też długo Ci nie wytrzymają
Kolego chcesz wstawic sam cylinder ?? Musisz zmienic jeszcze wał i łozyska