Warsztat Motocyklowy
|
Zmniejszenie v-max
|
Witam.
1. Ostatnio w moim skuterze zauważyłem że pogorszył się v-max. Wcześnie jechał 65 przy obrotach 7k, a teraz 60 przy obrotach 8k i więcej. Także podczas przyspieszania obroty silnika są większe. Wymieniałem w nim olej przekładniowy i wydaje mi się że właśnie mniej więcej od tego momentu zwolnił. Zauważyłem też że ma lekko skrzywioną iglice. Co może być tego przyczyną ?
2.Przy okazji jeszcze się spytam. Chciałbym zdjąć mu blokadę z filtra powietrza, ale gdy zdejmę zwężkę to jedzie mi 45 na odcinku około 1km o0. Wie ktoś może czy koniecznie trzeba nową dyszę główną czy można wyregulować jakoś teraz na iglicy czy takim pokrętłem z lewej strony koło ssania?
3. Nie mam w nim blokady na gaźniku, wariatorze i cdi. Może być w nim coś jeszcze co go dusi ?
Pozdr. Z góry dzięki za info.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
To nie rolki. Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie ?
w moim sie rolki wytarly i to samo mialem wiec sprawdz bo jak sa lzejsze to wiadomo ze ma wyzsze obroty przy mniejszych predkosciach
Mogło się to stać już po 3000 km ?
1.Moze twój cylek ma juz po prostu dosyc albo sprzeglo zrobilo sie fiolteowe.Jak masz skrzywioną iglice skuter moze dodawac mniej gazu ale w tym przypadku tego nie ma bo wskakuje na wieksze obroty.Ja bym szukał przyczyny w cylindrze.
Pasek raczej też dobry. Jak wygląda taka przegroda i jak ją wyjąć ?
Pasek może? W wydechu możesz mieć przegrode
Sprzęgło już wymieniałem 1000km temu a dzwon był jeszcze dobry.
sprzęgło lub sam dzwon do wymany