Warsztat Motocyklowy
|
TECNIGAS TEK
|
Witam, problem kieruje do tych, którzy wiedza coś o tym wydechu... do jakich cylindrów jest on przeznaczony? jaka jest jego klasa? w jakich obrotach wykazuje się najlepszą chrakterystyką pracy? trudno go wyregulować? bo kolega ma piaggio typhoon full seria, nie ma paru blokad, bo leci 72km/h i dostalem ten wydech do p/g od goscia ktory skads go wytrzasnal w niemcowni... i wogle nie wiem co to za wydech... i nie wiem czy oplaca sie go ladowac do tego piaggio... czy osiągi sie wrecz nie pogorsza... mam sam tłumik, żadnych książeczek rolek spręzyn, nic, tylko wydech, proszę o odpowiedzi...
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Nie ma opcji, zeby osiagi sie pogorszyly, jesli teraz masz serie... Nie jest to mocny wydech, jest ok do serii. Co do regulacji, to nie ma reguly czy trudno wyregulowac czy nie, ale trzeba miec troche tego 'towaru' do regulacji (kilka kompletow rolek, sprezyn itp). Moze mu tez brakowac paliwa na wyzszych obrotach, ale nie az tyle zeby dysze zmieniac, wystarczy pobawic sie srubka...
osiągów na pewno nie pogorszy bo to jest specjalna konstrukcja do małych padaczek 50-90ccm,dodatkowo zmień rolki,sprężynki,moduł i dyszę główną..zmieni się w rakietę,ale bak na sete wciągnie
Pamietaj ze sportowy wydech przy seryjnym cylindrze nie zgrają pary osiągi nie wzrosną tylko pogorszy spalanie
ja bym go założył i sprawdził a nie zakładał niepotrzebny temat