kurwa dziecko naucz sie pisac a dopiero pozniej pisz problemy... podstawa kazdego tuningu mechanicznego, jest wydech, do serii leo zx styknie, walnij do tego multivara albo hebo ng, i jakis gazior, a pozniej cylek
Hipolfs popieram. Jak się czasami patrze na wypowiedzi 14 letnich mechaników to niewiem czy mam się śmiać czy płakać. Myślicie że rolki to rozwiązanie problemu??? Przecież one nie dodają mocy. Można nimi co najwyżej dostroić wariator, podobnie jak sprzęgło sprężynami czy gażnik dyszami. Rolki można zmieniać ale to nie wystarczy bo do tego trzeba jeszcze jakiegoś tuningu typu: cylinder, wydech itd. Wtedy można bawić się rolkami.
Kurwa co za kretyni tu sa z jakiej okzaji rolki dają v-max mi jakoś nigdy go nie dawały choć były o 2g cięższe niż seryjnie tylko szybciej sie grzał i miał gorsze przyspieszenie lżejsze rolki coś poprawią ale nie za wiele.Ja poradził bym ci stoczenie wariatora..
kurwa dziecko naucz sie pisac a dopiero pozniej pisz problemy... podstawa kazdego tuningu mechanicznego, jest wydech, do serii leo zx styknie, walnij do tego multivara albo hebo ng, i jakis gazior, a pozniej cylek
Hipolfs popieram. Jak się czasami patrze na wypowiedzi 14 letnich mechaników to niewiem czy mam się śmiać czy płakać. Myślicie że rolki to rozwiązanie problemu??? Przecież one nie dodają mocy. Można nimi co najwyżej dostroić wariator, podobnie jak sprzęgło sprężynami czy gażnik dyszami. Rolki można zmieniać ale to nie wystarczy bo do tego trzeba jeszcze jakiegoś tuningu typu: cylinder, wydech itd. Wtedy można bawić się rolkami.
Kurwa co za kretyni tu sa z jakiej okzaji rolki dają v-max mi jakoś nigdy go nie dawały choć były o 2g cięższe niż seryjnie tylko szybciej sie grzał i miał gorsze przyspieszenie lżejsze rolki coś poprawią ale nie za wiele.Ja poradził bym ci stoczenie wariatora..
Ale chcesz żeby było lepsze przyśpieszenie czy prędkość MAX? Na przyśpieszenie zmieniasz rolki na lżejsze a na V-MAX to na cięższe.