facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Wariator

wierzba014 Aprilia SR 50

siema, chce żeby moja aprilia szybciej i nie wiem czy wariator sportowy powinien rozwiązać ten problem. Pomóżcie


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (4)

  • 2009-08-14 10:51:56

    kurwa dziecko naucz sie pisac a dopiero pozniej pisz problemy... podstawa kazdego tuningu mechanicznego, jest wydech, do serii leo zx styknie, walnij do tego multivara albo hebo ng, i jakis gazior, a pozniej cylek

  • 2009-08-13 23:21:26

    Hipolfs popieram. Jak się czasami patrze na wypowiedzi 14 letnich mechaników to niewiem czy mam się śmiać czy płakać. Myślicie że rolki to rozwiązanie problemu??? Przecież one nie dodają mocy. Można nimi co najwyżej dostroić wariator, podobnie jak sprzęgło sprężynami czy gażnik dyszami. Rolki można zmieniać ale to nie wystarczy bo do tego trzeba jeszcze jakiegoś tuningu typu: cylinder, wydech itd. Wtedy można bawić się rolkami.

  • 2009-08-13 23:06:41

    Kurwa co za kretyni tu sa z jakiej okzaji rolki dają v-max mi jakoś nigdy go nie dawały choć były o 2g cięższe niż seryjnie tylko szybciej sie grzał i miał gorsze przyspieszenie lżejsze rolki coś poprawią ale nie za wiele.Ja poradził bym ci stoczenie wariatora..

  • 2009-08-13 22:33:18

    Ale chcesz żeby było lepsze przyśpieszenie czy prędkość MAX? Na przyśpieszenie zmieniasz rolki na lżejsze a na V-MAX to na cięższe.

Losowe pojazdy

  • Honda NS1 80
  • BMW 3
  • Toyota MR2
  • Romet Zetka 50
  • Mercedes E
  • Aprilia RS 50

Co robią kierowcy na PJ