Warsztat Motocyklowy
|
Stuki po zmianie cyla.
|
Witam!
Zmieniłem cylinder na 80ccm 47mm. Skuter odpalił za drugim kopem, ale coś stuka z okolic cylindra/zaworów. Rozrząd ustawiony bardzo dobrze, zawory też. Z zaworami kombinowaliśmy nawet z mechanikiem i nic. Ni wiem co to jest. POMOCY!!! Dodaje link z filmikiem jak to stuka: http://www.youtube.com/watch?v=H4CvBaPv3v0. Proszę o pomoc.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Rozrząd ustawiony super. Zawory też, kombinowaliśmy z mechanikiem na różne ustawienia i nic. Łańcuszek napięty. Wydawało mi się, że tłok puka w zawór to podłożyłem grubą uszczelkę wyciętą z zeszytu z twardą okładką. Założyłem ją pod cyla i tłok trochę się schował to rsczej w zawory już nie wali, a nadal jest ten stukot. Może kupić głowicę z większymi zaworami czy coś? Pomóżcie!
Rozrząd o jeden ząbek źle ustawiony.
odwrotnie założyłeś tłok i ci wali zawór o tłok.
a... ze średnicy cylindra 47mm masz pojemność ok.75ccm,nawet z cylkiem 49mm nie wyjdzie 80ccm..łatwo policzyć: pi r2 x h
obejrzałem filmik,na bank źle ustawiłeś zawory..napisz na priv.w jaki sposób je ustawiałeś,odpisze ci czy zrobiłeś to dobrze
nakrętka została w cylindrze i stuka
Stuki mogą być też spowodowane tzw. spalaniem detonacyjnym (zapłon mieszanki po za cyklem pracy), powoduje je zbyt mała liczba oktanów w paliwie.
Nowy cyl, jak go nazywasz może być minimalnie niższy od starego i tłok obija o głowicę. Sprawdź też czy nowy tłok nie jest za wysoki lub uszczelka pod głowicą jest prawidłowa względem starej
łańcuszek rozrzadu nie jest napięty