poza tym myślę że dobrze byłoby zainwestować w sportowy wałek rozrządu ze zmienioną charakterystyką otwierania zaworów (zmienione kąty krzywek) oraz w oddławiony wydech do 4T.Zajrzyj też pod gumę wlotu powietrza w obudowie filtra,jaka mała tam jest dziurka.. ;)
ja myślę że każdy z nich jest dobry,ale nie ładowałbym bez sensu kasy w firmowy cylek bo można kupić dużo tańszy i też będzie dobry,byle miał możliwie jak największą średnicę tulei,z tego co wiem największe mają średnicę 49,czyli przy tym skoku pojemność wyjdzie prawie 80ccm (pi.r2 x h)
poza tym myślę że dobrze byłoby zainwestować w sportowy wałek rozrządu ze zmienioną charakterystyką otwierania zaworów (zmienione kąty krzywek) oraz w oddławiony wydech do 4T.Zajrzyj też pod gumę wlotu powietrza w obudowie filtra,jaka mała tam jest dziurka.. ;)
ja myślę że każdy z nich jest dobry,ale nie ładowałbym bez sensu kasy w firmowy cylek bo można kupić dużo tańszy i też będzie dobry,byle miał możliwie jak największą średnicę tulei,z tego co wiem największe mają średnicę 49,czyli przy tym skoku pojemność wyjdzie prawie 80ccm (pi.r2 x h)
Ja mam AirSala i jak wszyscy polecam go polecam:P
Arisal
ale mi chodzi o cylek do 4 T
Zdecydowanie Arisal :D
Arisal jak najbardziej ale do tego gaźnik 21mm dobry filter lepsze membrany wtedy bedzie efek no i oczywiście jakiś wydech
Arisal
Arisal