TALTA filtr powietrza kosztuje kilka zł. po co tyle cyrków robić ???
Co do podkładki to raczej nic nie daje ale ZGREDZIOCH były też zakładane.
Jedyne wyjście zębatka :)
ja zalozylem podkladke pod glowice bo mi wyciekalo paliwo i jakos nie czuje roznicy (pogorszenia)
przerob tlumik na AoA1 i juz
sprawdz dysze glowna bo moze byc za mala, ja mam 72
zdejmij dekiel i zobacz filtr powietrza, tz. zdejmij go, jesli jest zasyfiony to wytrzyj brud, umyj go denaturatem, zeszlifuj papierem (lekko) i znowu umyj denaturatem, ja jak u siebie zdjalem to sie przestraszylem ok 5mm syfu
dodatkowo umyj ta gaze co znajduje sie w filtrze (goraca woda + mydlo)
ja wsadzilem dodatkowo pianke pomiedzy gaze (pianke tez umylem), naszac to lekko olejem 2T albo specjalnym preparatem
ma poniewaz jak sie sprowadzalo simsona to zeby przeszedl przeglad to rzeba było go zmulic zeby jeździł v-max 50km/h a te blokady to kolanko dłusze o jakies 5 cm i zebatka zdawcza 13 zębów . utnij kolanko 5 cm i zmien sobie zebatke na 15 zebów to bedziesz mial v-max 60-65 km/h
Nie miały żadnych blokad...
jeżeli Ci się nie udaję osiągnać danej prędkosci to regulacja/czyszczenie/ ewentualnie remont...
ale jak chcesz miec 80 po prostej to powodzenia..
TALTA filtr powietrza kosztuje kilka zł. po co tyle cyrków robić ???
Co do podkładki to raczej nic nie daje ale ZGREDZIOCH były też zakładane.
Jedyne wyjście zębatka :)
ja zalozylem podkladke pod glowice bo mi wyciekalo paliwo i jakos nie czuje roznicy (pogorszenia)
przerob tlumik na AoA1 i juz
sprawdz dysze glowna bo moze byc za mala, ja mam 72
zdejmij dekiel i zobacz filtr powietrza, tz. zdejmij go, jesli jest zasyfiony to wytrzyj brud, umyj go denaturatem, zeszlifuj papierem (lekko) i znowu umyj denaturatem, ja jak u siebie zdjalem to sie przestraszylem ok 5mm syfu
dodatkowo umyj ta gaze co znajduje sie w filtrze (goraca woda + mydlo)
ja wsadzilem dodatkowo pianke pomiedzy gaze (pianke tez umylem), naszac to lekko olejem 2T albo specjalnym preparatem
maximusmanuel po pierwsze niema pod głowica podkładki poniewaz jest tam frez a po drugie podkładka nic nie ma do kompresji
ma poniewaz jak sie sprowadzalo simsona to zeby przeszedl przeglad to rzeba było go zmulic zeby jeździł v-max 50km/h a te blokady to kolanko dłusze o jakies 5 cm i zebatka zdawcza 13 zębów . utnij kolanko 5 cm i zmien sobie zebatke na 15 zebów to bedziesz mial v-max 60-65 km/h
niee niema ale moze podkładka pod głowicą ejj co wy na to????
podkładka mniejsza kompresja
bez większa kompresja