załóż cylek głowice i tłok cały zestw\aw i bedZie git ja tak zrobiięłm i jest ok, ale jak bnyś zakładał 110 to byś wał mmusiał wzmaciać tylko jak 80 zakładasz to rame wzmocnij wiem z pewnego xródła bo sam tak mam i jeszcze od autoryzowanego serwwisu widziałem kingwaya rozjebanego dlatego ze ramy inie wzmocił
Wzmacniany wał łozyska sportowy wydech większe dysze.I powinno starczyć koszt dobrych częsci to około 1,5tyś więc nie wim czy ci sie opłaca bo chinole mocno tracą na wartości i za 1rok to ci sie nie zwruci kasa za ten tuning jak będziesz go sprzedawał
Zapewno to 4T;) wiec o wal sie nie martw;) Wały w 4t sa wytrzymale;) i wytrzymaja wieksze przeciazenie nic 2t;) Co do cylka 80ccm...to ja polecam 72ccm...gdyz nie jest konieczne wymiana glowicy;) (do 80ccm trzeba miec inna glowice;)) Najlepszym rozwiazaniem bylo by kupno silnika 110ccm z mini crossa;) POZDRAWIAM!! Milem pracy przy modach:)
kolego drogi jeśli jest to ten co na zdjęciu to w przekładki cylindra i co za tym idzie reszte gadzetów nie ma wogóle sęsu Akurat sie takimi sprzętami zajmuje na serwisie.Po wymianie cylindra i reszty jak sie zacznie dziczeć to;1 rama pęka gdzie tylko może,2 uchwyty w bloku silnika nie wytrzymóją,3 sprzęgło gumowe na zębatce momentalnie się rozbija(zębatka dostaje luzu) moja rada jak juz na upartego chcesz się tą sztuką motorka bawić zapodaj 200ccm 4t są takie na allegro i nie drogo bez podkręcania tego silnika masz z 18 kucyków i wystarczy na początek.pozdrawiam
Ale ja mysle wymienic cylinder glowice ,wal,tloki pierscienie i wogole a i jeszcze filter storzkowy !!.Zębatke tylnia na mniejsza bo orginalna ma przeszlo 60 zebow
jak wymienisz sam cylek w chinczyku to daje ci sezon jazdy a potem same remonty a 4T nawet 80ccm nigdy nie pojdzie tak jak bys dal zwykle 50ccm ale w 2T troche wiecej ci spali ale.... bedzie mocniejszy a najlepiej to kupic jakis markowy motorek honda yamaha suzuki kawasaki aprilia cagiva tymi sie idzie pobawic bo to nie padnie po jednym sezonie na pewno
Po raz to 4t i za dużo nie poczujesz na 80, po 2 wystarczy wymienić korbowód dla spokoju
po 3 silnik jest nówka dużego przebiegu nie masz wiec możesz zakładać bez obaw obrotów i tak tam dużo większych nie załapiesz ,
po 4 sprzedaj i kup coś większego jak chcesz dalej 4t to celuj w cos powyżej 300ccm to poszujesz jakąś dynamike bo chyba chcesz to otrzymać przez wymiane tego cylindra.
dokładnie tak jak mówi kornelo15 nie warto do takiego moto zakładać niewiadomo jakiego cylindra według tuningu nie wymienia się jednej części za tym idzie cała masa przeróbek a więc nie polecam
Słuchaj nie ryzykuj! Lepiej go sprzedaj i kup oryginalną 80. to nie jest żadna honda ani yamaha ze pojeździsz nim kilkanaście lat. A dodając większy cylinder jeszcze szybciej ci padnie motorek. Moje zdanie lepiej jeździj 70km/h przez 5 lat niz 85km/h przez rok czy 2..takie jest moje zdanie. Pozdrawiam!
załóż cylek głowice i tłok cały zestw\aw i bedZie git ja tak zrobiięłm i jest ok, ale jak bnyś zakładał 110 to byś wał mmusiał wzmaciać tylko jak 80 zakładasz to rame wzmocnij wiem z pewnego xródła bo sam tak mam i jeszcze od autoryzowanego serwwisu widziałem kingwaya rozjebanego dlatego ze ramy inie wzmocił
wytrzyma wał ja założyłem do siebie 110cm i jest ok tylko o jakieś 3mm mniejszy skok tłoka ale wszystko działa
sprwadz czy nie ma luzu na wale a jak cos to wymień łożyska na wale i powinno byc dobrze
lepiej wał z korbą zmienic odrazu na jakis lepszy... Moto na nowym tłoku dostanie kompresji mocniejszej i moze ci sie szybko sypnąć , ja tak miałem .
http://moto.allegro.pl/item491671120_silnik_250cc_e_start_cross_enduro_mini_bike_nowy.html
http://moto.allegro.pl/item497840662_silnik_250cc_e_start_cross_enduro_mini_bike_nowy.html
Który silnik byl by lepszy? chybaz chlodzony ciecza ??
Wzmacniany wał łozyska sportowy wydech większe dysze.I powinno starczyć koszt dobrych częsci to około 1,5tyś więc nie wim czy ci sie opłaca bo chinole mocno tracą na wartości i za 1rok to ci sie nie zwruci kasa za ten tuning jak będziesz go sprzedawał
Zapewno to 4T;) wiec o wal sie nie martw;) Wały w 4t sa wytrzymale;) i wytrzymaja wieksze przeciazenie nic 2t;) Co do cylka 80ccm...to ja polecam 72ccm...gdyz nie jest konieczne wymiana glowicy;) (do 80ccm trzeba miec inna glowice;)) Najlepszym rozwiazaniem bylo by kupno silnika 110ccm z mini crossa;) POZDRAWIAM!! Milem pracy przy modach:)
kolego drogi jeśli jest to ten co na zdjęciu to w przekładki cylindra i co za tym idzie reszte gadzetów nie ma wogóle sęsu Akurat sie takimi sprzętami zajmuje na serwisie.Po wymianie cylindra i reszty jak sie zacznie dziczeć to;1 rama pęka gdzie tylko może,2 uchwyty w bloku silnika nie wytrzymóją,3 sprzęgło gumowe na zębatce momentalnie się rozbija(zębatka dostaje luzu) moja rada jak juz na upartego chcesz się tą sztuką motorka bawić zapodaj 200ccm 4t są takie na allegro i nie drogo bez podkręcania tego silnika masz z 18 kucyków i wystarczy na początek.pozdrawiam
Ale ja mysle wymienic cylinder glowice ,wal,tloki pierscienie i wogole a i jeszcze filter storzkowy !!.Zębatke tylnia na mniejsza bo orginalna ma przeszlo 60 zebow
jak wymienisz sam cylek w chinczyku to daje ci sezon jazdy a potem same remonty a 4T nawet 80ccm nigdy nie pojdzie tak jak bys dal zwykle 50ccm ale w 2T troche wiecej ci spali ale.... bedzie mocniejszy a najlepiej to kupic jakis markowy motorek honda yamaha suzuki kawasaki aprilia cagiva tymi sie idzie pobawic bo to nie padnie po jednym sezonie na pewno
Po raz to 4t i za dużo nie poczujesz na 80, po 2 wystarczy wymienić korbowód dla spokoju
po 3 silnik jest nówka dużego przebiegu nie masz wiec możesz zakładać bez obaw obrotów i tak tam dużo większych nie załapiesz ,
po 4 sprzedaj i kup coś większego jak chcesz dalej 4t to celuj w cos powyżej 300ccm to poszujesz jakąś dynamike bo chyba chcesz to otrzymać przez wymiane tego cylindra.
A jak bym wymienil tez wał
dokładnie tak jak mówi kornelo15 nie warto do takiego moto zakładać niewiadomo jakiego cylindra według tuningu nie wymienia się jednej części za tym idzie cała masa przeróbek a więc nie polecam
Słuchaj nie ryzykuj! Lepiej go sprzedaj i kup oryginalną 80. to nie jest żadna honda ani yamaha ze pojeździsz nim kilkanaście lat. A dodając większy cylinder jeszcze szybciej ci padnie motorek. Moje zdanie lepiej jeździj 70km/h przez 5 lat niz 85km/h przez rok czy 2..takie jest moje zdanie. Pozdrawiam!